در مسابقات آسیایی صورت گرفت/ نایب قهرمانی تیم ملی کاراته ایران با درخشش کاراته‌کاهای مازندرانی

رئیس هیأت کاراته مازندران از نایب قهرمانی تیم ملی کاراته ایران در آسیا با درخشش کاراته‌کاهای مازندرانی خبر داد. به گزارش مازند اسپرت؛علی سلطانی امروز در گفت‌وگویی، گفت: تیم ملی کاراته کشورمان با درخشش کاراته‌کاهای مازندرانی نایب قهرمان آسیا شد. وی اظهار کرد: پانزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و […]

2رئیس هیأت کاراته مازندران از نایب قهرمانی تیم ملی کاراته ایران در آسیا با درخشش کاراته‌کاهای مازندرانی خبر داد.

به گزارش مازند اسپرت؛علی سلطانی امروز در گفت‌وگویی، گفت: تیم ملی کاراته کشورمان با درخشش کاراته‌کاهای مازندرانی نایب قهرمان آسیا شد.

وی اظهار کرد: پانزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ سال که در شهر ماکسار اندونزی برگزار شد که تیم ملی کاراته کشورمان با درخشش کاراته‌کاهای مازندرانی خود به‌عنوان نایب قهرمانی آسیا دست یافت.

رئیس هیأت کارته مازندران افزود: در این دوره از پیکارها که ۴۰۴ کاراته‌کای از ۲۴ کشور حضور داشتند، تیم ملی کارته ایران با ۲۵ نشان طلا، نقره و برنز بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد.

سلطانی بیان کرد: در این مسابقات کاراته‌کاهای مازندرانی نیز در این مسابقات موفق به کسب پنج نشان شدند که سهم آنها سه نشان طلا، یک نشان نقره و یک نشان برنز بود.

وی تصریح کرد: در رقابت‌های انفرادی رضا عنایتی، آرش علیزاده و زهره برزگر موفق به گردن آویز طلا، زهرا برزگر نشان نقره شدند و در کاتا تیمی نیز تیم ملی متشکل از کاراته‌کاهای مازندرانی به نام‌های آرزو لونجی، ستاره خاکپور و محدثا نائیجی به نشان برنز دست یافتند.

رئیس هیأت کارته مازندران عنوان کرد: لاله صمدی و اعظم ملایم به‌عنوان مربیان مازندرانی در کادرفنی و سیروس یزدانی و علیرضا رضازاده نیز به‌عنوان داوران مازندرانی در این مسابقات حضور داشتند.

سلطانی گفت: در پایان این رقابت‌ها تیم‌های ژاپن، ایران و اندونزی به ترتیب اول تا سوم شدند.