مسابقات کاراته قهرمانی آسیا/افتخار‌آفرینی پسر طلایی مازندران در اندونزی برای ایران

آرش علی‌نژاد کاپیتان قائم‌شهری تیم زیر ۲۱ سال در وزن منفی ۷۵ کیلوگرم توانست با شکست دادن حریفی از چین، چهارمین مدال کاروان کاراته ایران را به‌دست آورد.   به گزارش مازنداسپرت، پانزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا در رده سنی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ در کشور اندونزی در روز دوم پیگیری شد و […]

13950906001037 PhotoAآرش علی‌نژاد کاپیتان قائم‌شهری تیم زیر ۲۱ سال در وزن منفی ۷۵ کیلوگرم توانست با شکست دادن حریفی از چین، چهارمین مدال کاروان کاراته ایران را به‌دست آورد.

 

به گزارش مازنداسپرت، پانزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا در رده سنی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ در کشور اندونزی در روز دوم پیگیری شد و سهم تیم پایه کشور ما از این آوردگاه آسیایی، هشت مدال طلا و برنز بود.

 

 آرش علی‌نژاد کاپیتان قائم‌شهری تیم زیر ۲۱ سال، در وزن منفی ۷۵ کیلوگرم توانست با شکست دادن حریفی از کشور چین، چهارمین مدال کاروان کاراته ایران را به‌دست آورد.

رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا در رده‌های پایه با حضور ۴۰۴ کاراته‌کا از ۲۴ کشور جهان در ماکاسار اندونزی برگزار شد و آرش علی‌نژاد نماینده کومیته انفرادی زیر ۲۱ سال ایران با درخشش خود توانست گردن‌آویز طلا را از آن خود کند.

به گزارش فارس، کاپیتان قائم‌شهری تیم ملی کاراته، پس از این پیروزی برابر حریفانی از سریلانکا و اندونزی قرار گرفت و با شکست دادن آنان به فینال این وزن راه پیدا کرد.