به مناسبت هفته بسیج انجام شد: اجرای آئین ورزش باستانی و زورخانه ای در محمودآباد با حال و هوای حسینی

به مناسبت هفته بسیج  و به دلیل تقارن با آخر صفر ، مراسم نمادین اجرای حرکات ورزشی باستانی توسط هیئت ورزش های زورخانه ای و پهلوانی در محمودآباد  با حال و هوای حسینی برگزار شد. به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از شهرستان محمودآباد؛ به مناسبت هفته بسیج  و به دلیل تقارن با آخر ماه صفر […]

1 8

به مناسبت هفته بسیج  و به دلیل تقارن با آخر صفر ، مراسم نمادین اجرای حرکات ورزشی باستانی توسط هیئت ورزش های زورخانه ای و پهلوانی در محمودآباد  با حال و هوای حسینی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از شهرستان محمودآباد؛ به مناسبت هفته بسیج  و به دلیل تقارن با آخر ماه صفر ، مراسم نمادین اجرای حرکات ورزشی باستانی توسط هیئت ورزش های زورخانه ای و پهلوانی در محمودآباد  با حال و هوای حسینی برگزار شد.
 این مراسم درگود زورخانه شهید ناطق نوری  محمودآباد و با حضور سرپرست اداره ورزش و جوانان،معاون اداره سرپرست کانون بسیج ورزشکاران و جمعی از مسئولان و ورزشکاران برگزار شد.
در این مراسم،اجرای حرکات ورزش باستانی، مداحی ،تجلیل از باستانی کاران نوجوانان از جمله بخش های این مراسم بود.
این مراسم به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و با همکاری هیأت ورزش پهلوانی و زورخانه ای ، کانون بسیج ورزشکاران و با هماهنگی اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار گردید.

 

1 1

1 2

1 3

1 4

1 5

1 6

1 7

1 8