هفته دوم لیگ برتر بسکتبال باویلچر کشور/نماینده مازندران صدرنشین گروه یک رقابت ها شد

تیم شهرداری آمل با کسب دومین پیروزی متوالی خود در هفته دوم رقابت های لیگ برتر بسکتبال باویلچر باشگاههای کشور صدرنشین گروه یک این رقابت ها شد.   به گزارش مازنداسپرت، تیم های شهرداری آمل و پگاه فارس درچارچوب هفته دوم این رقابت ها جمعه شب در سالن ورزشی پیامبر اعظم آمل به مصاف هم […]

82322363 71200902تیم شهرداری آمل با کسب دومین پیروزی متوالی خود در هفته دوم رقابت های لیگ برتر بسکتبال باویلچر باشگاههای کشور صدرنشین گروه یک این رقابت ها شد.

 

به گزارش مازنداسپرت، تیم های شهرداری آمل و پگاه فارس درچارچوب هفته دوم این رقابت ها جمعه شب در سالن ورزشی پیامبر اعظم آمل به مصاف هم رفتند که تیم شهرداری درنهایت با نتیجه ۸۲ بر ۴۴ میهمان مدعی خود را با شکست بدرقه کرد.
شاگردان ‘ مسعود فلاح’ در تیم شهرداری آمل در این دیدار با دفاع مناسب، پرتاپ های ۳ امتیازی و ایجاد موقعیت های بهتر در زیر سبد تیم فارس در تمامی دقایق بازی ، برتری عددی برحریف خود داشتند و در نهایت با اختلاف ۳۸ امتیاز پیروز از زمین مسابقه خارج شدند.
از نکات جالب توجه این مسابقه، حضور حسن پالار و مسعود فلاح سرمربیان دو تیم پگاه فارس و شهرداری آمل بوده که در تیم ملی بسکتبال باویلچرجوانان ایران به ترتیب به عنوان سرمربی ومربی این تیم با یکدیگر همکار هستند.
تیم شهرداری آمل با کسب دو امتیاز این مسابقه جمع امتیازهای خود را به عدد ۴ رساند و در صدرجدول رده بندی گروه یک این رقابت ها قرا گرفت.
تنها نماینده مازندران در این رقابت ها در هفته نخست میهمان تیم هیات زنجان بود که به علت حاضر نشدن تیم میزبان ، تیم شهرداری آمل از سوی انجمن بسکتبال باویلچر کشور با نتیجه ۲۰ بر صفر برنده اعلام شد.
تیم شهرداری آمل در هفته سوم این رقابت ها روز ۱۹ آذر ماه در اصفهان به مصاف تیم مخابرات این شهر می رود.
رقابت های امسال لیگ برتر بسکتبال باویلچر باشگاههای کشور با حضور ۸ تیم در دو گروه چهار تیمی برگزار می شود که تیم شهرداری آمل در گروه یک این رقابت ها با تیم های هیات زنجان، پگاه فارس و مخابرات اصفهان هم گروه است.
تیم بسکتبال باویلچر شهرداری آمل در هشت دوره گذشته رقابت های لیگ برتر بسکتبال باویلچر معلولان باشگاههای کشور حضور داشته و تاکنون دو مقام سومی در دو فصل گذشته این رقابت ها را کسب کرده است.