شکست شهروند در سی ثانبه پایان بازی /بخت با ساروی ها یار نبود + حواشی

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال در حالی به پایان رسید که تیم شهروند با گل ثانیه‌های آخر برابر حریفش شکست خورد . به گزارش مازنداسپرت ؛ هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۷ امروز (جمعه) با برگزاری پنج بازی به صورت همزمان آغاز شد و با برگزاری دو بازی از ساعت ۱۸ نیز ادامه […]

Copy of IMG 8837هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال در حالی به پایان رسید که تیم شهروند با گل ثانیه‌های آخر برابر حریفش شکست خورد .

به گزارش مازنداسپرت ؛ هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۷ امروز (جمعه) با برگزاری پنج بازی به صورت همزمان آغاز شد و با برگزاری دو بازی از ساعت ۱۸ نیز ادامه پیدا کرد.

در دیداری حساس شهروند ساری میزبان تیم دوم جدول مس سنگون تبریز بود که  در پایان با  نتیجه  3 بر ۲  برابر میهمان خود شکست خورد .  شهروند  در ابتدای بازی  دو بازیکن  خود را به علت مصدومیت از دست داد . سینا پرکاس دروازبان تیم  و محمد طاهری بازیکن ملی پوش شهروند به دلیل مصدومیت ادامه بازی را از دست دادند.

امابا همین وجود شهروند بازی خوبی برابر تیم پر مهره مس سنگون  انجام داد و توانست بازی دو هیچ باخته را با تساوی عوض کند ولی در ۳۰ ثانیه پایان بازی  گل سوم را دریافت و بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا شهروندی ها از این دیدار خانگی نتوانند امتیازی کسب کنند.

گل های این دیدار را برای شهروندساری:حمیدرضا ره انجام-سعید بلباسی و برای مس سونگون:تاینان داسیلوا رگو(۲) -محمد درخشانی  به ثمر رساندند.

شهروند با این نتیجه همچنان با  20 امتیاز در رده ششم جدول باقی ماند.

حاشیه بازی:

بیش از ۴ هزار تماشاگر در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری حضور داشتند و هزاران نفر نیز به خاطر پر شدن سالن پشت درب بسته جا ماندند.

در همان ابتدا بازی محمد طاهری و سینا پرکاس دو بازیکن شهروند ساری با برخورد به همدیگر مصدوم شدند و قادر به همراهی تیم شان نشدند.

جایگاه ویژه همچون بازی‌های گذشته شهروند شلوغ و پر از افراد متفرقه بود.

رضا افضل سرمربی مس سونگون تبریز در مصاحبه‌اش ضمن تمجید از هواداران ساروی گفت: اگر تیم مس سونگون این تماشاگران داشت تیمش قهرمان بلامنازع لیگ می‌شود.

علیرضا رعدی سرمربی شهروند ساری نیز علت شکست تیمش را تجربه بازیکنان تیم مقابل و حضور سه بازیکن خارجی در مس سونگون عنوان کرد.

نیمه نخست بازی بدون گل پایان یافت.

هر پنج گل این دیدار در نیمه دوم به ثمر رسید.

محمد صمیمی دروازبان تیم ملی درون دروازه تیم مس سونگون تبریز حضور داشت.

غلام‌رضا بهروان رئیس کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال، ابوالقاسم عباسی معاون توسعه امور ورزشی اداره‌کل ورزش و وجوانان استان و اشکان خورشیدی داور بین‌المللی فوتبال کشورمان در سالن ورزشی حضور داشتند.

 

در مسابقات دیگر این نتایج به ثمر رسید :

تیم تأسیسات دریایی تهران مقابل مقاومت البرز با نتیجه یک بر یک به تساوی رسید و فاصله خود با صدر جدول را بیشتر کرد.

دومین تساوی امروز نیز بین تیم‌های طرح و توسعه قزوین و فرش آرای مشهد رقم خورد.

تیم دبیری تبریز یکی از مدعیان قهرمانی با نتیجه دو بر یک تیم دانشگاه آزاد تهران را مغلوب کرد. جواد اصغری مقدم بازیکن دبیری مقابل حسین شمس، سرمربی سابق خود گلزنی کرد.

دیدار تیم‌های شهرداری ساوه و یاسین‌پیشرو قم نیز به تساوی بدون گل انجامید.

این دیدار را به دلیل حضور پرتعداد مربیان و بازیکنان قمی در تیم ساوه به داربی شهر قم تشبیه کرده بودند.

دو دیدار نیز از ساعت ۱۸ آغاز شد که در مهم‌ترین آن گیتی‌پسند اصفهان با حفاری اهواز به تساوی ۶ بر ۶ رسید.با این حال گیتی پسند همچنان با ۳۱ امتیاز در صدر جدول باقی ماند. گل تساوی گیتی پسند در ثانیه‌های پایانی به ثمر رسید تا این تیم پرمهره همچنان بدون باخت به رکورد خود تداوم بخشد.