پایان مرحله اول لیگ برتر/ ذوب آهن اصفهان در صدر لیگ برتر جوانان و زیر ۲۱ سال کشور

رقابت های لیگ برتر جوانان و زیر ۲۱ سال باشگاههای کشور با برگزاری پنج دور مسابقه در قم به پایان رسید .   به گزارش خبرنگار مازند اسپرت؛ پیمان حسنی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: مرحله اول لیگ برتر جوانان و زیر ۲۱ سال باشگاه های کشور در قم به پایان رسید و […]

photo 2016 11 25 15 38 02

رقابت های لیگ برتر جوانان و زیر ۲۱ سال باشگاههای کشور با برگزاری پنج دور مسابقه در قم به پایان رسید .

 

به گزارش خبرنگار مازند اسپرت؛ پیمان حسنی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: مرحله اول لیگ برتر جوانان و زیر ۲۱ سال باشگاه های کشور در قم به پایان رسید و پس از ۵ دور مسابقات، تیم ذوب آهن اصفهان ( الف ) موفق شد با پنج پیروزی و کسب ۱۰ امتیاز در صدر جدول قرار بگیرد.

وی افزود:این تیم در آخرین دیدار این مرحله موفق شد ۵ بر ۱ مناطق نفت خیز جنوب را مغلوب کند.

رییس کمیته برگزاری مسابقات تنیس روی میز فدراسیون کشور با بیان اینکه مناطق نفت خیز جنوب با یک باخت و کسب ۴ برد و با ۹ امتیاز در مکان دوم ایستاد، خاطرنشان کرد:باشگاه مقاومت و پالایش نفت آبادان هر کدام با ۳ برد و ۲ باخت و با کسب ۸ امتیاز رده های سوم و چهارم را از آن خود کردند و مقاومت به دلیل پیروزی مقابل نفت آبادان در مکان سوم قرار گرفت.

این مقام مسیول ورزشی در ادامه بیان داشت:در ادامه جدول تیم های ذوب آهن اصفهان ( ب ) و هیئت لرستان هر کدام با ۷ امتیاز ، رشد ورزش ایرانیان البرز با ۶ امتیاز و نگین زرین قم با ۵ امتیاز در رده های پنجم تا هشتم قرار گرفتند.

سخنگوی فدراسیون تنیس روی میز کشور در ادامه عنوان کرد: حمیدرضا صباغیان سرداوری این رقابت ها را بر عهده داشت و ولی دیرباز نیز کمک سرداور مسابقات بود ضمن اینکه بهزاد مرندی ، محمد مصباحی ، مرتضی میرزاخانی ، حمید انتشاری ، هوشنگ بهلولی ، مهرداد تفتی ، سعید آذرنوش و مهدی سلطانی قضاوت این مسابقات را بر عهده داشتند .

حسنی در پایان گفت:مرحله دوم این مسابقات روزهای ۲۴ الی ۲۶ آذرماه در اصفهان برگزار خواهد شد .