منصوریان‌ چشم‌انتظار کمک‌ استقلالی‌های لیگ

به گزارش مازند اسپرت، علیرضا منصوریان که در هفته های گذشته از سوی استقلالی های سابق حملات و انتقادات زیادی را تحمل کرده اما دوستان استقلالی او می توانند در هفته یازدهم لیگ برتر کمک زیادی برای صعود او در جدول رده بندی و البته کاهش امتیازات با تیم هدای صدرنشین داشته باشند. در هفته […]

به گزارش مازند اسپرت، علیرضا منصوریان که در هفته های گذشته از سوی استقلالی های سابق حملات و انتقادات زیادی را تحمل کرده اما دوستان استقلالی او می توانند در هفته یازدهم لیگ برتر کمک زیادی برای صعود او در جدول رده بندی و البته کاهش امتیازات با تیم هدای صدرنشین داشته باشند.

در هفته یازدهم تراکتورسازی در تبریز میزبان صبای قم است. صمد مرفاوی و رضا عنایتی در کنار هاشم بیگ زاده سر شناس ترین استقلالی ها در نبرد صبای قم و تراکتورسازی هستند که منصوریان امیدوار است درخشش این بازیکن منجر به توقف تراکتورسازی در هفته یازدهم شود. تراکتورسازی تا پیش از شروع هفته یازدهم لیگ برتر با ۶ امتیاز اختلاف نسبت به استقلال در رتبه دوم قرار دارد اما درخشش استقلالی های سابق که البته رابطه خیلی نزدیکی نیز با منصوریان ندارد، می تواند کمک زیادی به کاهش فاصله استقلال با صدر جدول داشته باشد.

پرسپولیس صدرنشین نیز در هفته یازدهم لیگ برابر پیکانی قرار می گیرد که در این تیم نیز استقلالی های زیادی حضور دارند. امیر حسین صادقی کاپیتان پیشین استقلال که بیش از یک دهه با پیراهن آبی ها به میدان رفته بود، از بازیکنان فیکس این تیم به شمار می رود. همچنین پیکان در ترکیب خود علی حمودی و آرش برهانی را در اختیار دارد که سالهای زیادی تجربه بر تن کردن پیراهن استقلال را در کارنامه خود دارند اما در پیکان از بازیکنان فیکس به شمار نمی روند. همچنین مهدی شیری هافبک مدافع راست پای پیکان نیز سابقه شاگردی منصوریان در نفت و آکادمی استقلال را دارد تا پیکان با چهار استقلال برابر پرسپولیس صدر نشین قرار بگیرد. استقلالی های پیکان که البته اختلاف زیادی با منصوریان ندارند، می توانند با کسب یک نتیجه مناسب برابر پرسپولیس ترمز صدرنشین لیگ را کشیده تا استقلال در صورت کسب پیروزی برابر گسترش فولاد رویای نزدیک شدن به رتبه های بالایی جدول را واقعی تر از همیشه ببینند.