رئیس فدراسیون جهانی طی نامه‌ای به صیدانلو اعلام کرد:جایزه ویژه سال ۲۰۱۷ فدراسیون جهانی اتومبیلرانی برای فدراسیون ایران

  رئیس فدراسیون جهانی اتومبیلرانی طی نامه‌ای به صیدانلو از اهدای جایزه ویژه سال ۲۰۱۷ این فدراسیون به فدراسیون کشورمان خبر داد.   به گزارش مازنداسپرت، و به نقل از فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی، رئیس فدراسیون جهانی اتومبیلرانی FIA با ارسال نمابری به محمود صیدانلو، فدراسیون کشورمان را به پاس تلاش‌های صورت داده بخصوص در بخش […]

 

خبرگزاری فارس: جایزه ویژه سال 2017 فدراسیون جهانی اتومبیلرانی برای فدراسیون ایران

رئیس فدراسیون جهانی اتومبیلرانی طی نامه‌ای به صیدانلو از اهدای جایزه ویژه سال ۲۰۱۷ این فدراسیون به فدراسیون کشورمان خبر داد.

 

به گزارش مازنداسپرت، و به نقل از فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی، رئیس فدراسیون جهانی اتومبیلرانی FIA با ارسال نمابری به محمود صیدانلو، فدراسیون کشورمان را به پاس تلاش‌های صورت داده بخصوص در بخش آموزش، ضمن تشکر، شایسته دریافت جایزه و تقدیر و تجلیل در سال ۲۰۱۷ دانست.

در نمابر ارسالی جان تادت به رئیس فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی آمده است: با پیشنهاد دپارتمان آموزش فدراسیون جهانی اتومبیلرانی، فدراسیون ایران مفتخر به دریافت جایزه و تقدیر و تشکر از این فدراسیون در سال ۲۰۱۷ شد.

نحوه و چگونگی تقدیر و تشکر در مراسمی ویژه طی مکاتبات بعدی فدراسیون جهانی اتومبیلرانی FIA اعلام خواهد شد.

مطمئن هستم این انتخاب شایسته می‌تواند منشا تشویق و تلاش‌های بیشتر برای توسعه هر چه بهتر فدراسیون شما در عرصه جهانی باشد. امیدوارم این انتخاب منجر به فواید زیادی برای فدراسیون تحت امر شما شود. در وین منتظر دیدار با شما هستیم./فارس