دبیر دپارتمان داوران فوتبال مازندران خبر داد قضاوت ۲ داور مازندرانی در لیگ برتر فوتبال

دبیر دپارتمان داوران هیأت فوتبال مازندران از قضاوت اشکان خورشیدی و وحید کاظمی در مسابقات این هفته لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور خبر داد. به گزارش مازنداسپرت؛حسن کیومرثی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در شهرستان ساری با اشاره به برگزاری هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، گفت: در هفته یازدهم این مسابقات، اشکان […]

0205252522525دبیر دپارتمان داوران هیأت فوتبال مازندران از قضاوت اشکان خورشیدی و وحید کاظمی در مسابقات این هفته لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور خبر داد.

به گزارش مازنداسپرت؛حسن کیومرثی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در شهرستان ساری با اشاره به برگزاری هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، گفت: در هفته یازدهم این مسابقات، اشکان خورشیدی و وحید کاظمی دو داور مازندرانی به عنوان قاضی بازی به میدان می‌روند.

وی با اشاره به اینکه بازی‌های هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال کشور روزهای پنج‌شنبه و جمعه چهارم و پنجم آذر برگزار می‌شود، اظهار کرد: اشکان خورشیدی بازی مهم دو تیم پرسپولیس و پیکان را در تهران قضاوت می‌کند.

دبیر دپارتمان داوران هیأت فوتبال مازندران بیان کرد: بازی پرسپولیس و پیکان روز پنج‌شنبه چهارم آذر از ساعت ۱۵:۱۵ دقیقه در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار می‌شود.

کیومرثی از قضاوت دیگر داور مازندرانی لیگ برتر در این هفته خبر داد و گفت: وحید کاظمی نیز بازی دو تیم استقلال خوزستان و سیاه جامگان مشهد که روز پنج‌شنبه چهارم آذر از ساعت ۱۷:۴۵ دقیقه در ورزشگاه شهدای غدیر اهواز برگزار می‌شود را قضاوت می‌کند.