دربی های مازنی درلیگ دسته اول امیدهای کشور/قائمشهری ها بردند و دربی نوشهری ها با نساجی برنده نداشت + سایر نتایج

عصر امروز مسابقات این هفته از لیگ دسته اول امیدهای کشور برگزارگردید.  به گزارش مازند اسپرت؛لیگ دسته اول امیدهای کشور عصر امروز جمعه ۲۸ آبان در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که در این هفته از مسابقات  تیم های مازنی در قالب دربی به مصاف همدیگر رفتند. در این هفته از مسابقات دوتیم پرسپولیس قائمشهر […]

4عصر امروز مسابقات این هفته از لیگ دسته اول امیدهای کشور برگزارگردید.

 به گزارش مازند اسپرت؛لیگ دسته اول امیدهای کشور عصر امروز جمعه ۲۸ آبان در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که در این هفته از مسابقات  تیم های مازنی در قالب دربی به مصاف همدیگر رفتند.

در این هفته از مسابقات دوتیم پرسپولیس قائمشهر و فرابرتر فریدونکنار یکی از دو دربی مازندران را به میزبانی تیم قائمشهری برگزار کردند که در پایان تیم میزیان توانست با نتیجه ۱ بر ۰ از سد حریف فریدونکناری خود عبور کند.

در دیگر بازی و دومین دربی این هفته از مسابقات دو تیم شهرداری نوشهر و نساجی قائمشهر به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان دو تیم به تساوی ۱-۱ رضایت دادند.

در ادامه این هفته از مسابقات تیم های گسترش فولاد تبریز و شهرداری تبریز به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی با تساوی ۲-۲ به پایان رسید.

در آخرین بازی این هفته از مسابقات تیم های شهرداری مهاباد و شهرداری اردبیل با یکدیگر دیدار کردند که در پایان این دیدار با شکست ۱ بر ۰ شهرداری اردبیل همراه بود.