تورجهانی سوئد؛ شکست نیما عالمیان مقابل چین/ فرانزیسکا آلمانی حریف نوشاد در جدول اصلی مسابقات

مسابقات انفرادی و دونفره تورجهانی سوئد امروز در استکهلم پیگیری شد. به گزارش خبرنگار مازنداسپرت، پیمان حسنی در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ما اظهار داشت: امروز در ادامه مسابقات انفرادی در مرحله دوم تورجهانی سوئد، نیما عالمیان نماینده کشورمان در این رقابت ها که موفق شده بود بعنوان سرگروه به مرحله دوم راه یابد، در […]

nimaaaaمسابقات انفرادی و دونفره تورجهانی سوئد امروز در استکهلم پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار مازنداسپرت، پیمان حسنی در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ما اظهار داشت: امروز در ادامه مسابقات انفرادی در مرحله دوم تورجهانی سوئد، نیما عالمیان نماینده کشورمان در این رقابت ها که موفق شده بود بعنوان سرگروه به مرحله دوم راه یابد، در این مرحله مقابل چیوکین وانگ از چین قرار گرفت و با نتیجه ۴ بر ۱ مغلوب حریف چینی شد و از دور مسابقات کنار رفت.

وی افزود: نوشاد عالمیان نیز با قرعه کشی مسابقات جدول اصلی حریف خود را شناخت.

رئیس کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون تنیس روی میز در ادامه خاطرنشان کرد: حریف نوشاد در دور اول جدول اصلی پاتریک فرانزیسکا از آلمان است.

وی ادامه داد: حریف آلمانی نوشاد رده ۵۳ جهان را دارا است و ضمن اینکه عالمیان با رتبه جهانی ۱۰۳ در این مسابقات حضور دارد.

این مقام مسئول ورزشی با اشاره به اینکه این مسابقه فردا ساعت ۱۵:۳۰ به وقت ایران برگزار می شود، بیان داشت: این دو بازیکن دو بار در سال ۲۰۱۲ مقابل هم قرار گرفتند که هر بار بازیکن آلمانی به برتری رسیده است.

حسنی تصریح کرد: در رقابت های دونفره هدایی و میرالماسی با باخت ۳ بر صفر مقابل تیم دونفره بلاروس از دور مسابقات کنار رفتند و در دیگر دیدار تیم دونفره لطف الله نسبی و اخلاق پسند مقابل تیم لهستان حاضر نشد و این تیم از مسابقات حذف شد.

وی افزود: در این مسابقه باتوجه به بیماری لطف الله نسبی در سوئد تیم ایران از دیدار مقابل لهستان انصراف دادند.

رئیس کمیته برگزاری مسابقات تنیس روی میز فدراسیون کشور با بیان اینکه تیم برادران عالمیان که در دور اول استراحت داشتند، در دور دوم موفق شدند با حساب۳ بر ۱ مقابل تیم دونفره فرانسه به برتری دست یابند، اظهار داشت: به جمع ۱۶ تیم برتر مسابقات دونفره راه یابند و در این مرحله نوشاد و نیما عالمیان امشب ساعت ۲۲:۴۵ به وقت ایران با بازیکنان چینی تیم مشترک اکراین و اسلواکی مسابقه می دهند .