هفته نهم لیگ برتر فوتسال کشور/دربی جذاب و پرحاشیه بانوان مازندرانی برنده ای نداشت + حواشی و سایر نتایج

هفته نهم رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور صبح امروز با برگزاری شش دیدار برگزار شد. به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از نوشهر ،صبح روز جمعه ۲۸ آبان از ساعت ۱۱ ،هفته نهم رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور آغاز شد و تیم ها در شهرهای مختلف کشور به مصاف یکدیگر رفتند. در […]

fuutsbanoهفته نهم رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور صبح امروز با برگزاری شش دیدار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از نوشهر ،صبح روز جمعه ۲۸ آبان از ساعت ۱۱ ،هفته نهم رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور آغاز شد و تیم ها در شهرهای مختلف کشور به مصاف یکدیگر رفتند.

در یکی از مهمترین دیدار های این هفته از رقابت ها که برای تمامی مازندرانی ها پر اهمیت بود ، دو تیم مازندرانی بازرگانی امیر نوشهر و استقلال ساری رود در روی هم قرار گرفتند .

این دیدار که در سالن رنگرز نوشهر برگزار شد در پایان با تساوی یک یک به پایان رسید .

در این دیدار جذاب و تماشایی ابتدا این استقلالی های ساروی بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند و با فشار هایی زیادی که به روی دروازه میزبان خود آوردند موفق شدند توسط ستاره محمدی دروازه نوشهری ها را بازکنند و از حریف خود پیش بیافتند.

در ادامه دو تیم بازی تقریبا برابری را از خود به نمایش گداشتند و حملات هر دو تیم سبب شد تا حاضرین در سالن بازی زیبایی را تماشا کنند و به وجد بیاییند.

حملات بی امان هر دو تیم و حساسیت در بازی و همچنین کری خونی های قبل بازی سبب شد تا این دیدار بیش از بیش حساس شود و دو تیم برای بدست آوردن پیروزی در این دیدار تلاش دو چندانی از خود به خرج دادند .

نوشهری ها که نمیخواستند در دیداری خانگی تن به شکست دهند حملات خودشان را افزایش دادند و در نهایت روی غفلت مدافعین استقلال ساری و طبق پیش بینی های از قبل شده ،توسط ستاره خودشان ، گلاره جلیلیان به گل تساوی دست پیدا کردند.

در ادامه هر دو تیم برای بدست آوردن برتری تلاش کردند و حتی استقلالی ها نوشهری های موقعیت های خوبی را بدست آوردند که با کم شانسی محض توپ ها روانه دروازه نشد تا دربی مازندرانی های لیگ برتر فوتسال کشور برنده ای نداشته باشد و دو تیم امتیازات را بین خودشان تقسیم کنند.

به گزارش  مازند اسپرت،در پایان این هفته از رقابت ها با این تساوی بدست آمده بازرگانی امیر نوشهر ۱۲ امتیاز در رده هفتم جدول و استقلال ساری با ۵ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرفتند.

حواشی دیدار تیم های فوتسال بازرگانی امیر نوشهر و استقلال ساری :

*** قبل از آغاز این دیدار مدیرعاملان باشگاه های استقلال ساری و بازرگانی امیر نوشهر به صحبت با بازیکنان پرداختند.

*** مدیران دو تیم بعد از گرفتن عکس با تیم های خود از سالن خارج شدند و به بیرون از سالن منتقل شدند.

*** جدود بیش از ۵۰۰ تماشاگر خانم در سالن رنگرز نوشهر حضور داشتند و تیم های مورد نظر خودشان را تشویق میکردند.

*** خانم فاطمه بوداغی نایب رئیس هیات فوتبال استان به عنوان ناظر داوری  از هیات فوتبال استان مازندران در این دیدار حضور داشتند .

*** هواداران تیم استقلال ساری نیز از ساری به نوشهر آمدند و تیم مورد نظر خودشان را تشویق میکردند.

*** نکته جالب توجه حضور تعدادی زیادی ( بیش از ۱۰۰ نفر ) از مرد ها پشت در های سالن رنگرز بود که تمایل به حضور در سالن داشتند اما با ورود آنها به درون سالن مخالفت شد .

*** این دیدار راس ساعت ۱۱ در سالن رنگرز نوشهر آغاز شد.

*** مسئولین و ناظرین بازی از ورود مرد ها و مخصوصا پدر و خانواده فوتبالیست ها به درون سالن جلوگیری کردند تا آنها پشت در بمانند.

*** نکته جالب توجه و حتی عجیب این دیدار پربرخورد، حضور پزشک مرد در بازی بود که جای کلی انتقاد دارد !!

*** لیدرهای نوشهری و با حضور تعداد زیادی از مردان پشت درب های بسته سالن به نشانه اعتراض به فدراسیون شعارهایی سر میدادند .

*** هواداران تعصبی نوشهری از اول بازی تا انتهای بازی پشت درب های سالن به سبک جالبی با بوق و شیپور به تشویق تیم نوشهر پرداختند.

*** مصدومیت شدید سنگربان استقلال ساری در این دیدار سبب شد تا بازی چند دقیقه ای متوقف شود.

*** نرگس رودگر سرمربی نوشهر اعتراض شدیدی به مصدومیت سنگربان استقلال ساری داشت و به نوعی این کار او را تمارض میدانست.

*** در پایان بازی هواداران حاضر در پشت درب سالن به تشویق تیم بازرگانی امیر نوشهر پرداختند که صحنه ی جالبی را رغم زد.

 

نتایج کامل به شرح زیر است:

* دانشگاه آزاد اسلامی ۵ – دختران کویر کرمان صفر

* سپاهان اصفهان یک – ملی حفاری ایران ۹

* پالایش نفت آبادان ۳– شهرداری تبریز صفر

* می رشت سپیدرود رشت ۳ – شهرداری رشت ۳

* سایپا تهران ۸– شهرداری زنجان صفر

* بازرگانی امید نوشهر یک – استقلال ساری یک