نمایندگان مازندران در جهانى موى تاى کازان/منتظر دلاورى اکبرى و صلابت داورى مقدورى

کازان یا به قول خود روس ها قازان میعادگاه بهترین های موی تای جهان است که می جنگند تا به وروسلاو راه پیدا می کنند. برگزیدگان موی تای جهان در روسیه ۲۰۱۶ هم مدال می خواهند و هم مجوز رسیدن به بازی های جهانی لهستان ۲۰۱۷٫ به گزارش مازند اسپرت؛در ترکیب تیم ملی موی تای […]

02020255558کازان یا به قول خود روس ها قازان میعادگاه بهترین های موی تای جهان است که می جنگند تا به وروسلاو راه پیدا می کنند. برگزیدگان موی تای جهان در روسیه ۲۰۱۶ هم مدال می خواهند و هم مجوز رسیدن به بازی های جهانی لهستان ۲۰۱۷٫

به گزارش مازند اسپرت؛در ترکیب تیم ملی موی تای فقط امیرحسین اکبری از مازندران حضور دارد. امیر پیش از این مدال های طلا و نقره کیک بوکسینگ قهرمانی جهان را کسب کرده و حالا به دنبال مدال جهانی در رشته جدیدی است. امیرحسین بابلی و شاگرد مجید کریمایی و برادرش علی اکبری است و در صورت کسب مدال هم نامش را با مدال های متنوع ثبت می کند و هم برای وروسلاو جایش را رزرو خواهد کرد. او که سال قبل فینال جهانی را باخت، با وجود آشنایی قلیل با موی تای با زیرکی و هوشیاری اش آن را فرا گرفت و می خواهد باز هم نشانی درخشان را به ارمغان بیاورد.

مسابقات جام جهانی موی تای هر دو سال با حضور نخبه ترین ورزشکاران جهان در تمام رده های سنی انجام می شود.

اما مازندران یک نماینده دیگر هم دارد که پیش از این همه مورد تحسین قرار گرفته بود.

آرزو مقدوری مربی شناخته شده و یکی از ارکان شورای داوری فدراسیون ورزش های رزمی بار دیگر وظیفه دارد قابلیت های داوران بانو را به نمایش بگذارد.
مقدوری روی رینگ سخت و حساس کازان و در عرصه ای جهانی که نگاهها معطوف به آن است و هر لحظه ای بازتاب های بسیار دارد، از توان، استحقاق و لیاقت بانوان کشور دفاع خواهد کرد.
وی که سال گذشته در کیک بوکسینگ قهرمانی جهان در اسپانیا به قضاوت پرداخت و به شدت تحسین شد، عنوان داور برتر سال ۹۴ را هم از جانب مخاطبان سایت مازند ۲۴ بدست آورد تا دستاوردهایش بارز و نمایان باشد.
یک بار دیگر مقدوری به قضاوت خواهد پرداخت تا در رشته ای جدید هم اسباب تایید داوران زن را فراهم آورد.

تیم ملی موی تای بامداد یکشنبه آتی کشورمان را به مقصد کازان ترک می کند که امیدوارم با دلاوری امیرحسین اکبری و تمجید برانگیزی دوباره آرزو مقدوری و صحه گذاری بر توانایی هایش، خاطرات خوشی برایمان از کاران برجای ماند.

 

http://www.mazand24.com/wp-content/uploads/2016/11/IMG_3994.jpg

http://www.mazand24.com/wp-content/uploads/2016/11/IMG_3995.jpg