تیم بابل قهرمان مسابقات کشتی ساحلی بزرگسالان مازندران در محمودآباد شد + سایر نتایج

اختصاصی مازند اسپرت:با برگزاری مسابقات در محمودآباد تیم بابل قهرمان مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی بزرگسالان استان مازندران شد. به گزارش خبرنگار مازنداسپرت از غرب استان؛ روز دوم رقابتهای کشتی ساحلی قهرمانی بزرگسالان استان مازندران یادواره شهدای ورزشکار شهرستان  در ساحل دارائی محمودآباد برگزار شد.روز دوم در حالی برگزار شد که  75 کشتی گیر از ۲۲ […]

photo 2016 11 17 19 45 23 mz

اختصاصی مازند اسپرت:با برگزاری مسابقات در محمودآباد تیم بابل قهرمان مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی بزرگسالان استان مازندران شد.

به گزارش خبرنگار مازنداسپرت از غرب استان؛ روز دوم رقابتهای کشتی ساحلی قهرمانی بزرگسالان استان مازندران یادواره شهدای ورزشکار شهرستان  در ساحل دارائی محمودآباد برگزار شد.
روز دوم در حالی برگزار شد که  75 کشتی گیر از ۲۲ شهر و بخش استان مازندران در رده سنی بزرگسالان در چهار وزن(۷۰-۶۰، ۸۰-۷۰، ۹۰-۸۰  و۹۰+ ) در دو نوبت صبح و بعد ظهر در سه زمین با هم به رقابت  پرداختند.
در بخش تیمی این رقابتها که دقایقی پیش خاتمه یافت تیم های شهرستانهای بابل،قائم شهر و نور بترتیب با کسب ۳۱، ۲۵ و ۲۵ امیتاز به ترتیب   عناوین اول  تا سوم  مجموع تیمی  را بدست آوردند.
رده بندی انفرادی این رقابت ها به شرح زیر است:
۷۰-۶۰ کیلوگرم:۱)نیما اشقاقی (جویبار)۲-وحید دیوسالار(نور)،۳-مهران خانلری(جویبار) وعلی علیزاده (آمل)
۸۰-۷۰ کیلوگرم:۱-سید جعفر قاسمی(سیمرغ)۲-حسین الیاسی(قائم شهر)۳-حسین خدا کرمی(نور) و امان رحمانی زاده(بابل)
۸۰-۹۰کیلو گرم:۱-پژمان فضل الله تبار(بابل)۲-امید هادی نژاد(قائم شهر)۳-مجتبی میرزایی(آمل) و مهربان فرهادی(ساری)
۹۰+ کیلو گرم:۱-اکبر صفر پور(فریدونکنار)۲-ایمان محسن زاده(بابل)۳-میثم ریاحی(نور) ومهرشاد محمدی(نوشهر)
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان محمودآباد قبل از برگزاری دیدارهای نهایی چهار وزن در یک اقدامی زیبا  از سوی  اداره ورزش و جوانان،کانون بسیج ورزشکاران و هیأت کشتی محمودآباد  از خانواده دوازده شهید  ورزشکار با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل بعمل آمد.
روز پایانی این رقابتها  با حضور علی اسماعیلی نماینده مردم شهرستانهای محمودآباد و نور در مجلس وشورای اسلامی، موسوی و موسوی آملی ائمه جمعه شهرستان محمودآباد و سرخ رود،یوسف پور فرماندار ،هاشمی و فتاحی بخشداران سرخ رود و مرکزی،یوسفی سرپرست اداره ورزش و جوانان ،نوری زاده دبیر هیأت کشتی استان،شاه منصوری  و واگذاری سرمربی و مربی تیم ملی کشتی ساحلی، حسینی رئیس هیأت کشتی شهرستان به همراه علاقمندان و دوستداران کشتی دوست   برگزار شد.
گفتنی است رقابتهای کشتی ساحلی قهرمانی مازندران در رده های سنی نوجوانان ،جوانان و بزرگسالان و با شرکت بیش از ۱۹۰ کشتی گیر  به مدت دو روز در ساحلی دارائی شهرستان محمودآباد برگزار شد.