برتری عمران در هفته هفتم مسابقات والیبال قهرمانی کشور/شاگردان محمودی همچنان میدرخشند + فیلم و جدول

تیم والیبال عمران شهرداری ساری همچنان در لیگ برتر والیبال کشور شگفتی می افریند. به گزارش مازند اسپرت، در هفته هفتم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های مردان کشور (جام شهدای منا) دقایق قبل تیم سازمان عمران شهرداری ساری در یک بازی خانگی که پنج ست طول کشید، مهمان خود متین صالحین ورامین را در یک بازی […]

20202020تیم والیبال عمران شهرداری ساری همچنان در لیگ برتر والیبال کشور شگفتی می افریند.

به گزارش مازند اسپرت، در هفته هفتم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های مردان کشور (جام شهدای منا) دقایق قبل تیم سازمان عمران شهرداری ساری در یک بازی خانگی که پنج ست طول کشید، مهمان خود متین صالحین ورامین را در یک بازی سخت و نفس‌گیر موفق شد سه بر دو شکست دهد و شگفتی دیگر در لیگ خلق کند.

این بازی‌ها که از ساعت ۱۷ در حضور بیش از ۴ هزار تماشاگر مشتاق ساروی در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری برگزار شد، سه ساعت و بیست دقیقه طول کشید که سرانجام بازیکنان تیم سازمان عمران شهرداری ساری با تشویق بی‌امان هواداران ساروی در ست‌های سوم، چهارم و پنجم در برابر حریف پیروز شدند ولی در گیم‌های اول و دوم نتیجه بازی را به مهمان خود واگذار کردند.

تیم سازمان عمران شهرداری ساری در ست سوم با نتیجه ۲۸ بر ۲۶، در ست چهارم ۳۰ بر ۲۸ و در گیم پنجم و سرنوشت‌ساز نیز ۱۵ بر ۹ متین صالحین ورامین را شکست داد و موفق به کسب دو امتیاز این بازی شد.

در مقابل بازیکنان متین صالحین ورامین نیز در ست‌های نخست با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ و در ست دوم ۲۵ بر ۲۲ میزبان خود عمران شهردرای ساری را شکست داد و یک امتیاز این دیدار را کسب کرد.

این برتری و برد ارزشمند در حالی برای عمران شهرداری ساری صورت گرفت که شاگردان محمد ترکاشوند در تیم متین صالحین ورامین دو ست از شاگردان بهزاد محمودی در تیم  میزبان عمران شهرداری ساری پیش بودند.

تیم سازمان عمران شهرداری ساری که تجربه نخستین دوره لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور دارد از هفت بازی خود پنج برد و دو باخت کسب کرد و صاحب ۱۴ امتیاز شد و به‌عنوان شگفتی‌ساز لیگ برتر در بین مدعیان در جایگاه سوم قرار گرفت.

 تیم متین صالحین ورامین با این باخت با ۱۲ امتیاز در رده پنجم ایستاد.

حاشیه‌های این دیدار

بهزاد محمودی سرمربی عمران شهرداری ساری این برد را تقدیم تماشاگران خونگرم ساروی کرد و  تشویق و حمایت هواداران را در این برد موثر دانست.

محمد ترکاشوند سرمربی متین صالحین ورامین از دو بازیکن خارجی تیم عمران شهرداری ساری به‌خوبی یاد کرد و شکست تیمش در پی تشویق تماشاگران ساروی عنوان کرد.

میلوس، سیمو، ادریس و شهروز از بازیکنان تاثیرگذار تیم عمران شهرداری ساری و حمزه زرینی، امیرحسینی و سعید مصطفی‌وند نیز از بازیکنان تاثیرگذار متین صالحین ورامین در این دیدار بودند.

کادر فنی و بازیکنان متین صالحین ورامین در چند صحنه از عملکرد داوری اعتراض داشتند.

امیر حسینی کاپیتان متین صالحین ورامین چندین‌بار از داوری اعتراض داشت.

تماشاگران در طول پنج ست به‌طور کامل بازیکنان تیم عمران شهرداری ساری را تشویق کردند.

بازی در ست پنجم به‌دلیل خیس بودن زمین تیم مهمان و همچنین اعتراض کادرفنی و بازیکنان متین صالحین ورامین با وقفه برگزار شد.

این بازی که از ساعت ۱۷ آغاز شده بود ساعت ۲۰:۲۰ دقیقه تمام شد و سه ساعت و بیست دقیقه طول کشید.