یک مازنی مشاور عالى رئیس فدراسیون اتومبیلرانى و موتورسوارى شد + تصویر

  قهرمان جوان اتومبیلرانی مازندران و یکی از بهترین های ایران به عنوان مشاور عالی رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری منصوب شد. آریا یگانگی که در عین جوانی باتجربه است می تواند کمک حال صیدانلو در برنامه های کلان فدراسیون باشد. به گزارش مازند اسپرت؛صیدانلو یکی از مفاخر مدیریت ورزشی مازندران است که سال ها […]

IMG 3921 660x330

 

قهرمان جوان اتومبیلرانی مازندران و یکی از بهترین های ایران به عنوان مشاور عالی رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری منصوب شد. آریا یگانگی که در عین جوانی باتجربه است می تواند کمک حال صیدانلو در برنامه های کلان فدراسیون باشد.

به گزارش مازند اسپرت؛صیدانلو یکی از مفاخر مدیریت ورزشی مازندران است که سال ها سال کشورمان از قابلیت های وی بهره برده و حال مدتی است که به عنوان رئیس فدراسیون سخت و سنگین اتومبیلرانی فعالیت می کند. وی با بینشی درست برای اینکه جوانان خلاق و خوشفکر در امور مهم فدراسیون نظر داده و موثر باشند، از آریا یگانگی خواسته تا این وظیفه را عهده دار شود.

آریا فرزند ارشد علی یگانگی چهره شناخته شده و زحمتکش ورزش استان است که از وی به عنوان پدر این رشته در مازندران یاد می شود. علی یگانگی که از آریا یک قهرمان ساخته، حالا پسرش را در کنار صیدانلو می بیند که در واقع مسیر درست هدایت شده توسط پدر را به سلامت سپری کرده و از این پس مشاور رئیس فدراسیون خواهد بود.

برای آریا یگانگی که در جوانی توانایی هایش ظهور یافته آرزوی موفقیت داریم.

 

http://www.mazand24.com/wp-content/uploads/2016/11/IMG_3922.jpg