دربی مازندرانی در کشور اینبار برای بانوان / جدال بانوان نوشهر و ساری در لیگ برتر فوتسال کشور + پیش بازی

اختصاصی مازند اسپرت//دربی مازندرانی لیگ برتر فوتسال کشور در هفته نهم رقابت ها برگزار خواهد شد .   به گزارش مازند اسپرت؛هفته نهم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور روز جمعه ۲۸ آبان در شهرهای مختلف کشور برگزار خواهد شد و در مهمترین دیدار برای مازندرانی ها جاییست که دو تیم بازرگانی امیر نوشهر و […]

252525252

اختصاصی مازند اسپرت//دربی مازندرانی لیگ برتر فوتسال کشور در هفته نهم رقابت ها برگزار خواهد شد .

 

به گزارش مازند اسپرت؛هفته نهم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور روز جمعه ۲۸ آبان در شهرهای مختلف کشور برگزار خواهد شد و در مهمترین دیدار برای مازندرانی ها جاییست که دو تیم بازرگانی امیر نوشهر و استقلال ساری به مصاف هم خواهند رفت.

این دیدار روز جمعه ساعت ۱۱ صبح در سالن رنگرز نوشهر برگزار خواهد شد و دو تیم مازندرانی در دیدار رفت این رقابت ها رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

در ادامه به بررسی وضعیت دو تیم مازندرانی حاضر در لیگ برتر فوتسال کشور خواهیم پرداخت.

وضعیت جدولی دو تیم :

بازرگانی امیر نوشهر با هدایت نرگس رودگر ، ۸ بازی انجام داده که در طول این ۸ هفته موفق به کسب سه برد شده و با دو تساوی ای که بدست آورده تا کنون با ۱۱ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارد . این تیم سه بازی دیگر خودش را در برابر حریفان تن به شکست داده .

اما از سوی دیگر تیم استقلال ساری با هدایت نجمه مسلمی تنها ۷بازی برگزار کرده که در طول این ۷ هفته ۲ برد و یک تساوی داشته و باقی بازی های خودش را به حریفان واگذار کرده است .استقلال ساری در حال حاضر و تا قبل از دربی مازندرانی در رده دهم جدول قرار دارد .

دو تیم وضعیت  چندان مناسبی در جدول رده بندی ندارند و برای رسیدن به رده های بالاتر نیاز مبرمی به سه امتیاز این دیدار دارند. اما در بین این دو تیم مازنی ، تیم بازرگانی امیر نوشهر با درخشش در چند بازی آخر موفق شد خودش را تا رده هفتم جدول بالا بکشد و این موضوع سبب شده تا این تیم از میزبانی خود در روز جمعه برای رسیدن به رده های بالاتر جدول نهایت استفاده را ببرد و برای کسب هر سه امتیاز پا به میدان مسابقه بگذارد .

اما از سویی دیگر شاگردان مسلمی هم در دیدار های خانگی و خارج خانه عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند که با این وجود می شود روز جمعه یک بازی زیبا و تاکتیکی را از سوی هر دو تیم پیش بینی کنیم.

سوابق مربیان دو تیم / زحمت کشان استان رو در روی هم !

نرگس رودگر سرمربی آینده دار تیم بازرگانی امیر نوشهر ،بازیکن لیگ برتر فوتبال و فوتسال در تیم های بال گستر و نو آوران نوشهر ،بازیکن تیم ملی فوتبال در سال ۸۴ بود و مقام نایب قهرمانی غرب آسیا را نیز در کارنامه خودش دارد .
اما در عرصه مربیگری ،هدایت دانشگاه های آزاد استان مازندران را برعهده داشت و مقام قهرمانی و نایب قهرمانی را در افتخارات خودش دارد .
کسب مقام قهرمانی در استان و شرکت در لیگهای سه,دو,یک کشور و قهرمانی و نایب قهرمانی در لیگهای فوق و راهیابی به لیگ برتر فوتسال از سال ۹۰ پرورش بازیکنان ملی پوش در رده های سنی مختلف از جمله: بنفشه صبوری,نسرین قمی,گلاره جلیلیان,مطهره مصطفایی,نسیم نوازنده,آذر موسوی از کارنامه های موفق رودگر پر تلاش در فوتبال مازندران بوده است.

نجمه مسلمی یک فوتبالی بوده و کمتر در فوتسال حضور داشته ، این مربی جوان به همراه تیم فوتبال بال گستر در لیگ برتر حضور داشته و قهرمانی ایران را در کارنامه خودش دارد . اما به دلیل مصدومیت خیلی زود از دنیای فوتبال کنار رفت تا در عرصه مربیگری قدم بگذارد و اتفاقا موفق هم ظاهر شده است . تخصصش کار کردن با رده های پایه است و افتخارات خوبی هم بدست آورده است .

در عرصه مربیگری به همراه استقلال ساری نایب قهرمانی در استان مازندران و به همراه تیم جوانان عنوان چهارمی کشور ، راه یابی به همراه تیم نوجوان به یک هشتم نهایی لیگ برتر کشور و کسب عنوان سومی استقلال ساری را در کارنامه افتخارات خودش دارد .

مسلمی همچنین یک دوره هدایت تیم ناشنوایان مازندران را نیز برعهده داشت.

از سوابق مربیان دو تیم می شود فهمید که هر دو مربی یک فوتبال فهم تمام عیار هستند و همه ی این موارد بازی روز جمعه را جذاب تر از قبل می کند.

قدرت تهاجمی بالای هر دو تیم / سنگر مطمئن برای استقلالی ها به نام جانعلی پور !

اراده کنند گل خواهند زد .این چیزی بود که در بازی های هر دو تیم در طول این هفته های گذشته کاملا مشهود بود. استقلال ساری ۴۰ گل خورده دارد که ۱۹ گل را در بازی اول و با حضور بازیکنان کم تجربه دریافت کرده بود اما هم اکنون سنگربانی مطمئن درون دروازه دارد که گل زده به این دژ محکم کار آسانی نخواهد بود .

حضور جانعلی پور با تجربه درون دروازه کار مهاجمین گلزن بازرگانی امیر نوشهر را سخت خواهد کرد . نوشهری ها آمار گل زده بهتری نسبت به استقلالی های ساروی دارند و از سوی دیگر مثلث تهاجمی ویران کننده استقلال ساری هم بی صبرانه منتظر گشودن دروازه حریفان است .

قدرت تاکتیکی تهاجمی و میل به هجوم و زدن گل در هر دو تیم جز برنامه های اصلی در هر بازی به حساب می آمد و در این دیدار هم با این خصوصیت خوب هر دو تیم مطمئنن باید شاهد دیداری پرگل و تماشایی باشیم .

بازرگانی امیر نوشهر : ۳۰  گل زده ۳۴ گل خورده

استقلال ساری :  26 تا زده ۴۰ تا خورده

 

ستاره ها شاخص هر دو تیم :

گلاره جلیلیان ،نسیم نوازنده و نسرین قمی ستاره های احتمالی دربی روز جمعه برای نرگس رودگر خواهند بود. هر سه این بازیکنان با تجربه هستند و در دیدار روز جمعه می توانند کمک شایانی به تیم نوشهر بکنند.

نسرین قمی با سابقه درخشانش در تیم ملی و گلاره جلیلیان با تجربه در کنار نسیم نوازنده و آذر موسوی مربع هجومی تیم بازرگانی نوشهر را تشکیل می دهند.

همجنین در این تیم مطهره مصطفایی را نیز نباید فراموش کرد که گلر تیم ملی فوتسال کشور است و در تیم بازرگانی امیر نوشهر جز وزنه های این تیم به حساب می آید .

 فاطمه جانعلى پور سنگربان و کاپیتان تیم استقلال ساری که در امر مربیگری هم به مسلمی کمک شایانی می کند بدون شک جز چهره های شاخص ساروی هاست .درخشش در بازی های گذشته و مدیریت تیم در اکثر دقایق بازی نشان از قدرت بالای این گلر تمام برای استقلالی های سارویست .

مهناز عليزاده شماره ۱۱ استقلالی ها كه بيشترين گل زده را برای این تیم به ثمر رسانده جز ستاره های بی چون و چرای آن ها در دیدار دربی خوهد بود.

راحله جبارى هم جز تاثیر گذار ترین ستاره های استقلالی است که مسلمی برای روز جمعه حساب ویژه ای روی او باز کرده بود اما این بازیکن در این دیدار غایب خودهد بود .

اسامی بازیکنان تیم فوتسال بازرگانی امیر نوشهر :
آذر موسوی – مریم باقری -گلاره جلیلیان – نسیم نوازنده – هدی چورن نژاد – مطهره مصطفایی – بنفشه صبوری – نسرین قمی – الهام خزایی

سرمربی:نرگس رودگر
سرپرست: مینا بردبار

اسامی بازیکنان تیم فوتسال استقلال ساری :
راحله جباری- رویا متقی-مهناز علیزاده- فریبا میرزاجانی- فاطمه رفیعی تبار- فائزه میرسلیمی- فاطمه متولی – فهیمه کوثری – ستاره محمدی- بلقیس اسحاقی- الناز عبدالهی – زینب ذبیحی

سرمربی؛نجمه مسلمی
مربی؛فاطمه جانعلی پور
سرپرست؛رعنا محمدی

 

به گزارش مازند اسپرت؛ با این پیش بینی ها و آنالیز انجام شده میشود دیدار روز جمعه را یک دیدار تماشایی و جذاب پیش بینی کرد .

گفتنیست ،هفته نهم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور روز جمعه ۲۸ آبان برگزار خواهد شد و دربی مازندرانی در نوشهر و در سالن رنگرز این شهر برگزار خواهد و حضور تمامی بانوان در این دیدار تماشایی و جذاب آزاد است .