بحث صندلی نداشتن استادیوم شهدای ۷ تیر شهرستان چالوس و قدمت ۷۰ ساله آن !

اختصاصی مازند اسپرت:صدر نشینی ساحل اورنگ شهرستان چالوس در مسابقات لیگ برتر فوتبال استان مازندران بهانه ای شد تاگفتگویی باریاست هیات فوتبال چالوس انجام دهیم . به گزارش مازند اسپرت از غرب استان ؛فرهاد حسین پور دررابطه با برنامه ریزی برای پیشرفت فوتبال درشهرستان چالوس به خبرنگار ماگفت : زمانی که هیات فوتبال شهرستان چالوس […]

055255اختصاصی مازند اسپرت:صدر نشینی ساحل اورنگ شهرستان چالوس در مسابقات لیگ برتر فوتبال استان مازندران بهانه ای شد تاگفتگویی باریاست هیات فوتبال چالوس انجام دهیم .

به گزارش مازند اسپرت از غرب استان ؛فرهاد حسین پور دررابطه با برنامه ریزی برای پیشرفت فوتبال درشهرستان چالوس به خبرنگار ماگفت : زمانی که هیات فوتبال شهرستان چالوس را تحویل گرفتیم بین مسئولین شهرستانی صحبت بود که امتیازی خریداری کرده و در یکی از لیگ های کشوری  شرکت کنیم . طی جلساتی که بامسئولین شهرستانی ازجمله فرماندار داشتیم قرار شد که تیمی خریداری نشود و ما از لیگ استان شروع کنیم . الان هم بعد از گذشت ۳سال یکی ازتیمهای ماصدرنشین است و درمعرض صعود به لیگ ۳کشور قراردارد و تیم دیگر هم بااختلاف ۱امتیاز دررده چهارم قراردارد .
photo 2016 11 15 15 35 36حسین پور درادامه خاطر نشان کرد : تیم ساحل اورنگ بااختلاف ۶امتیازصدرنشین است وشانس بالایی برای قهرمانی دارد
اگر این اتفاق رخ دهد این برای دومین باراست که تیمی ازچالوس درمازندران قهرمان میشود . دفعه قبل در سال ۵۱تیم بازرگانان  چالوس قهرمان استان مازندران شد و اگراین اتفاق رخ دهد این برای بار دوم خواهد بود .
ریاست هیات فوتبال چالوس ادامه داد:ساحل اورنگ به همت محمد کیا و سید علی میرزایی وارد مسابقات لیگ برتر استان شده و بازیکنان این تیم ازروی همدلی و صمیمیت دور هم جمع شده اند.
تیم هیرکانی چالوس هم به همت محمود کیا و بهمن رضوانی وارد مسابقات لیگ برتراستان مازندران شده است.ودررده چهارم قراردارد .
رئیس هیات فوتبال چالوس درادامه افزود:بحث عدم حمایتهای مالی در شهرستان چالوس  از نکات مهمی است که باید اشاره کنیم و اینکه مسئولین شهرستان چالوس اصلا به فکر نیستند . در صورتی که تیمی از چالوس قهرمان شود نیاز به حمایت بیشتر و اسپانسر قوی تری داریم . و مسئولین شهرباید بیشتر حمایت کنند .
جادارد تشکر کنیم از مدیریت جامعه ورزش, بهرام موسوی , تقی محمد نیا و همچنین ریاست اداره ورزش وجوانان شهرستان چالوس, فرماندار محترم و همچنین نماینده مردم چالوس ونوشهر که در حدتوان خود از تیمهای ما حمایت کرده اند امااین حمایتها کافی نیست ومانیاز به همکاری بیشتری ازسوی همه مسئولین داریم.

فرهاد حسین پور در ادامه به خبرنگار ماگفت : بحث صندلی نداشتن استادیوم شهدای ۷ تیر شهرستان چالوس که قدمت ۷۰ ساله دارد از دیگر مشکلات فوتبال چالوس است و نیازبه اختصاص بودجه اختصاصی داردتا برای ترمیم استادیوم قدیمی شهر چالوس قدمی برداشته شود. این استادیوم بسیار پیر وقدیمی است و حق فوتبال چالوس بیش از اینهاست .
ریاست هیات فوتبال چالوس در ادامه خاطر نشان کرد :درآینده نزدیک تیم بانوان شهرستان چالوس باید درمسابقات فوتسال لیگ ۱کشور شرکت کند وشورای شهرقولهایی برای حمایت داده است .
و امیدواریم دربخش بانوان هم توفیقاتی داشته باشیم .

فرهاد حسین پور رئیس هیات فوتبال شهرستان چالوس در پایان افزود : با توجه به حساسیت بازیها انتظار میرود هیات فوتبال استان مازندران درانتخاب داوران و نماینده های اعزامی هیات فوتبال استان برای مسابقات  دقت عمل بیشتری داشته باشد . چرا که داوریها بعضا در نتیجه بازیها سهوا تاثیر زیادی میگذارند .و این امر مشکلاتی راایجاد میکند.

هرچند ریاست هیات فوتبال شهرستان چالوس به این نکته اشاره ای نکرد اما لازم به ذکر است که داوری  بازیهای خانگی تیمهای چالوسی به قدری مضحک و عجیب بوده که شائبه ها در خصوص داوری را بین اهالی فوتبال شهرستان چالوس به اوج خودش رسانده است . برای مثال داور در یکی از دیدار های تیم ساحل اورنگ یک پرتاب اوت ساده را در حالی که توپ بااختلاف زیادی ازبازیکن ساحل اورنگ به بیرون میرفت به سود حریف اعلام میکرد و بااشتباهات خود حتی ناظر بازی را به واکنش واداشته بود !!