روز دوم مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور در بابلسر/صعود چهار تیم برتر به مرحله نیمه نهایی

روز دوم مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور در بابلسر چهار تیم برتر به مرحله نیمه نهایی صعود کردند. به گزارش مازنداسپرت، روز دوم مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور صبح امروز در کمپ والیبال ساحلی بابلسر پیگیری شد که اسماعیل پهلوان رئیس اداره ورزش و جوانان به همراه معاون و مسئول ورزش بانوان اداره ورزش و […]

روز دوم مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور در بابلسر چهار تیم برتر به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

به گزارش مازنداسپرت، روز دوم مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور صبح امروز در کمپ والیبال ساحلی بابلسر پیگیری شد که اسماعیل پهلوان رئیس اداره ورزش و جوانان به همراه معاون و مسئول ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان از این رقابتها باردید بعمل آوردند. که در پایان چهار تیم برتر به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

به این ترتیب تیم های آکادمی شهیدان شهمیری ، اوج رامسر ، سلاق میرزاعلی و هتل کانیار فردا سه شنبه ۲۵ آبان با هم به رقابت می پردازند تا در نهایت دوتیم به فینال راه پیدا کنند. نتایج بازیهای امروز به شرح ذیل میباشد :  
رستوران برادران رامسری ۰ – آکادمی شهیدان شهمیری ۲  
اوج رامسر ۲ – فرش زبرجد رامسر ۰
کمیته والیبال روستایی بابلسر ۰ – سلاق میرزاعلی ۲
هتل کانیار ۲ – بهنوش ۰

به گزارش مازنداسپرت،تیم های اوج رامسر و هتل کانیار به ترتیب با پیروزی بر آکادمی شهید شهمیری و سلاق میرزاعلی به فینال ششمین دوره مسابقات والیبال ساحلی کشور در بابلسر راه یافتند و دو تیم آکادمی شهید شهمیری و سلاق میرزاعلی برای کسب عنوان سوم و چهارم به مصاف هم می‌روند.
رده بندی و فینال مسابقات صبح فردا(۲۵ /۸ /۹۵) در محل اردوگاه شهید عظیمی سازمان بهزیستی کشور برگزار می شود.
این دوره از مسابقات با حضور ۱۴ تیم برگزار که از شهرستان بابلسر تیم کمیته والیبال هیات ورزش های روستایی بعنوان پنجمی دست یافت.