برترین ها و قهرمانان کشتی ساحلی مازندران در محمودآباد مشخص خواهند شد

مسئول کشتی ساحلی شهرستان محمودآباد،از برگزاری رقابتهای کشتی ساحلی قهرمانی رده های سنی مازندران به میزبانی این شهرستان خبر داد. به گزارش مازند اسپرت؛عباس سلیمانی در گفتگویی  با خبرنگار ما در محمود آباد گفت:این مسابقات روزهای چهارشنبه و پنج شنبه  بیست و ششم و بیست و هفتم آبان ماه به مناسبت گرامیداشت شهدای ورزشکار در […]

020555مسئول کشتی ساحلی شهرستان محمودآباد،از برگزاری رقابتهای کشتی ساحلی قهرمانی رده های سنی مازندران به میزبانی این شهرستان خبر داد.

به گزارش مازند اسپرت؛عباس سلیمانی در گفتگویی  با خبرنگار ما در محمود آباد گفت:این مسابقات روزهای چهارشنبه و پنج شنبه  بیست و ششم و بیست و هفتم آبان ماه به مناسبت گرامیداشت شهدای ورزشکار در ساحل دارائی شهرستان محمودآباد برگزار می شود.
مسئول کشتی ساحلی محمودآباد  افزود: در اين مسابقات برترين هاى استان در سه رده سنى نوجوانان، جوانان و بزرگسالان مشخص مى شوند.
عباس سلیمانی ادامه داد:رقابت های رده سنی بزرگسالان (بیش از ۲۰ سال) در وزن های ۷۰، ۸۰، ۹۰ و به اضافه ۹۰ کیلوگرم، جوانان (۱۸-۲۰ سال) در وزن های ۶۰، ۷۰، ۸۰ و به اضافه ۸۰ کیلوگرم و نوجوانان (۱۶-۱۷ سال) در وزن های ۶۰، ۷۰ و به اضافه ۷۰ کیلوگرم برگزار می شود.
وی تصریح کرد: براساس کمیته برگزاری مسابقات قرار شده هر تیم در رده جوانان وبزرگسالان با ۴ کشتی گیر و در رده نوجوانان ۳ کشتی گیر رقابت خواهند کرد.
گفتنی است  تیم محمودآباد با دو تیم در هر رده سنی در این رقابت ها شرکت می کند.