تساوی نساجی و خونه در هفته سیزدهم لیگ دسته یک/این مازندرانی های ناکام + جدول وسایرنتایج

هر دو نماینده مازندران در هفته سیزدهم لیگ دسته یک به ستاوی دست یافتند.   به گزارش مازنداسپرت؛ هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور جام ازادگان با برگزاری ۶ مسابقه به پایان رسید. در یکی از مهمترین مسابقات هفته تیم های گل گهر سیرجان و خونه به خونه بابل در سیرجان که […]

000هر دو نماینده مازندران در هفته سیزدهم لیگ دسته یک به ستاوی دست یافتند.

 

به گزارش مازنداسپرت؛ هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور جام ازادگان با برگزاری ۶ مسابقه به پایان رسید.

در یکی از مهمترین مسابقات هفته تیم های گل گهر سیرجان و خونه به خونه بابل در سیرجان که در رده های چهارم و پنجم جدول قرار داشتند به مصاف هم رفتند و در پایان این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دیدار دو تیم بالا نشین دسته اول با تساوی بدون گل به پایان رسید تا اختلاف این دو تیم با تیم های بالانشین جدول افزایش یابد.

دیدار تیمهای چهارم و پنجم جدول رده بندی لیگ آزادگان با تساوی بدون گل به پایان رسید. خونه به خونه که بعد از دیدار جنجالی هفته گذشته برابر اکسین البرز سه بازیکن اصلی خود را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت، در این دیدار برابر گل گهر در شهر سیرجان قرار گرفت.

شاگردان مرزبان در این دیدار اما نتوانستند برابر تیم خوب بگوویچ در خارج از خانه نتیجه ای بهتر از مساوی کسب کنند تا فاصله آنها با صدر جدول به ۵ امتیاز افزایش یابد. خونه به خونه که پیش از دیدار با اکسین با برد های پی در پی حتی به صدر جدول نیز دست یافته بود اکنون با پشت سر گذاشتن دو دیدار بدون برد، جایگاهی بهتر از رتبه پنجم جدول ندارد.

گل گهر سیرجان نیز که در شروع لیگ چهره یک تیم مدعی را داشت، در این دیدار نتوانست از امتیاز میزبانی خود استفاده کند تا پس از تساوی نا امید کننده برابر خیبر خرم آباد، در دومین هفته متوالی نیز موفق به پیروزی نشود.

گل گهر سیرجان و خونه به خونه بابل با گذشت ۱۳ هفته از شروع لیگ دسته اول با ۲۳ امتیاز و با توجه به تفاضل گل در رده های چهارم و پنجم جدول قرار دارند.

 

نساجی دیگر تیم مازندرانی دسته اول که در حالی میزبان پارس جنوبی جم بود دو تیم در رده های ششم و هفتم جدول قرار داشتند و برای بازگشت به جمع مدعیان نیاز به برتری داشتند اما این دیدار هم برنده نداشت و با تساوی یک یک به پایان رسید.

محمد قاسم‌نژاد در دقیقه ۲۰ گل تیم نساجی را به ثمر رساند. علی نظری در دقیقه ۵۴ از روی نقطه پنالتی گل تیم پارس جنوبی به ثمر رساند.

با این مساوی تیم نساجی و پارس جنوبی هر دو ۲۰ امتیازی شدند و در رده‌های ششم و هفتم جدول قرار گرفتند.

اما در مسابقه حساس هفته سپیدرود که با توجه به برتری ملوان صدر جدول را از دست داده بود میهمان مس کرمان بود که بدلیل مساوی های پیاپی وضعیت خوبی در جدول نداشت و نهم بود، شاگردام نظر محمدی در این دیدار هم توانستند با استفاده از فرصت ها از سد مس بگذرند و بار دیگر صدرنشین لیگ ۱ شوند تا با توجه به لغزش دیگر مدعیان از وضعیت خوبی در جدول رده بندی برخوردار گردند.

در دیگر دیدار مهم امروز شاگردان فیروز کریمی در اکسین البرز میهمان راه آهنی بودند که به کسب نتایج عجیب آن عادت کرده ایم. در این دیدار هم راه آهن توانست ۳ امتیاز سرنوشت ساز از اکسین بگیرد تا عملا همه نتایج امروز به نفع سپیدرود و ملوان بالای جدول رقم بخورد.

نتایج کامل بازی های امروز به شرح زیر است:

نساجی مازندران ۱ – ۱ پارس جنوبی جم
۲۳ محمد قاسمی نژاد (نساجی)
۵۴ علی نظری(پارس جنوبی)

گل گهرسیرجان ۰ – ۰ خونه به خونه

مس کرمان ۰ – ۱ سپیدرود رشت
۶۱ میلاد قربان زاده

بادران تهران ۳ – ۱ استقلال اهواز
۲۵ قائم اسلامی خواه
۴۵ بهروز افشار
۷۰ سهیل هزار جریبی

اکسین البرز ۰- ۱ راه‌آهن
۷۵ کیانوش میرزایی

ایران جوان بوشهر ۲- ۲ آلومینیوم اراک دقیفه ۸۰
۱۱ بابا محمدی، ۶۴ حسن شوشتری (ایران جوان)
۵۵ حامد بصیری، ۶۱ رضا سلیمانی (آلومینیوم)

با این نتایج جدول لیگ دسته اول به شرح زیر است:

6