قدرت نمایى کشتى مازندران در کرمانشاه/همه را از دم تیغ گذراندیم!

مازندران با شکست دادن کرمانشاه قهرمان مقتدر کشتی آزاد بزرگسالان کشور شد. به گزارش مازند اسپرت؛مازندران در فینال این مسابقات با قدرت نمایی جوانانش ۵ بر ۳ تیم کرمانشاه را در خانه اش مغلوب کرد و با پنج پیروزی پی در پی با قدرت بر سکوی نخست کشور ایستاد. مازندران که دیروز با پیروزی های […]

1مازندران با شکست دادن کرمانشاه قهرمان مقتدر کشتی آزاد بزرگسالان کشور شد.

به گزارش مازند اسپرت؛مازندران در فینال این مسابقات با قدرت نمایی جوانانش ۵ بر ۳ تیم کرمانشاه را در خانه اش مغلوب کرد و با پنج پیروزی پی در پی با قدرت بر سکوی نخست کشور ایستاد.

مازندران که دیروز با پیروزی های ۶ بر ۲ مقابل تهران و همدان و ۷ بر یک مقابل گلستان و لرستان به فینال رسیده بود، در فینال هم تیم کرمانشاه را ۵ بر ۳ شکست داد و قهرمان شد.

در دیدار نهایی رضا اطری در ۵۷، ایمان صادقی در ۶۱، محمد مهدی یگانه جعفری در ۶۵ و مجتبی گلیج در ۸۶ کیلوگرم پیروز شدند تا در هر ۵ مسابقه خود پیروز شده باشند.
حسین رمضانیان در وزن ۹۷ کیلوگرم پنجمین پیروزی جدال فینال را به نام مازندران ثبت کرد.
مرتضی گودرزی در ۷۰، حسین الیاسی در ۷۴، حامد طالبی زرین کمر در ۹۷ و جابر صادق زاده در ۱۲۵ کیلوگرم دیگر کشتی گیران مازندران در راه قهرمانی کشور بودند.

سرپرستی تیم استان با حسین حمزه پور ریاست هیات کشتی گتاب بود و مدیریت فنی و سرمربی گری با مصطفی (حامد) میرعمادیان، و محمود حسن نیا و جانعلی خسرونژاد هم به عنوان مربی در کادر حضور داشتند.

 

IMG 3840 1050x525