در اولین دیدار لیگ هندبال مازندران؛ تیم هندبال ستارگان ساری تیم هندبال آمل را در هم کوبید

در اولین دیدار لیگ هندبال مازندران تیم هندبال ستارگان ساری موفق شد تیم هندبال هیات آمل را با اختلاف متحمل شکست سنگینی نماید. به گزارش مازند اسپرت؛ تیم ستارگان ساری و به منظور پویایی و نشاط لیگ هندبال مازندران اعلام امادگی کرده است تا بار دیگر باشگاه ستارگان ساری با تیم دیگری به ورزش ساری […]

022222222255در اولین دیدار لیگ هندبال مازندران تیم هندبال ستارگان ساری موفق شد تیم هندبال هیات آمل را با اختلاف متحمل شکست سنگینی نماید.

به گزارش مازند اسپرت؛ تیم ستارگان ساری و به منظور پویایی و نشاط لیگ هندبال مازندران اعلام امادگی کرده است تا بار دیگر باشگاه ستارگان ساری با تیم دیگری به ورزش ساری خدمت نماید.
این مسابقات با تدبیر هیات هندبال مازندران به منظور پویایی و نشاط در این رشته ورزشی و شناسایی هندبالیست های مازندرانی در دو گروه  به صورت رفت و برگشت برگزار می شود که تیم ستارگان ساری با هیات آمل ، هیات محمود آباد(سرخرود) ، هیات نوشهر هم گروه می باشد.
دو تیم از هر گروه مرحله نیمه نهایی صعود خواهند کرد. تا به صورت حذفی دو تیم به فینال راه یابند.
ستارگان ساری در اولین دیدار خود در ساعت ۱۶ روز جمعه سالن سید رسول حسینی میزبان هیات هندبال امل بود و توانست در این دیدار جذاب از سد تیم هندبال آمل بگذرد.
تیم هندبال ستارگان ساری موفق شد در یک دیدار خانگی تیم هندبال آمل را با نتیجه ۳۵ بر ۲۶ شکست دهد وتا با شایستگی پیروزی قاطعی دست یابد.
تیم هندبال ستارگان ساری با بهره گیری از بازیکنان ساروی و به کارگیری از علیرضا بکماز هندبالیست نام آشنای هندبال ایران  و ميثم مختاري بعنوان مربي ، محمد غلامي بازیکن فصل قبل تیم لیگ برتری مس کرمان  مدعی عنوان قهرمانی لیگ برتر باشد.
سرمربی تیم هندبال ستارگان ساری با بیان اینکه قطعا به قهرمانی فکر میکنیم گفت: با بهره گیری از بازیکنان بومی و توانمند هندبال مازندران تیمی در خور شان هندبال مازندران تشکیل دادیم.
علیرضا بکماز گفت: مرتضي فولادي ، مهران صادقي ، علي برومند امير علي دلاويز، سيد مجتبي قادري و رضا جاهد، سبحان اميري و مهدي محموديان و عليرضا عبدي بازیکنان تیم هندبال ستارگان ساری می باشند.
سرمربی تیم هندبال ستارگان ساری عنوان داشت: مهدي فرخي گلر تيم ملي جوانان میدان بازی را به منظور حضور پر رنگ رضا تهامي گلر ساروي و جوانترش خالي كرد.
بکماز تصریح کرد: اولین دیدار این تیم از حساسیت خاصی برخورداربود که توانستیم با درخشش بازیکنان تیم توانستیم پیروزی را برای ورزش ساری به ارمغان آوریم.
وی خاطر نشان کرد: هندبالیست های تیم ستارگان ساری در هر دیدار هماهنگ تر خواهند شد و در دیدارهای آینده با قدرت بیشتری در مسابقات حاضر خواهند شد.
سرمربی تیم هندبال ستارگان ساری با بیان اینکه هندبال ساری دارای استعدادهای فراوانی می باشد گفت: مطمئنا تیم ستارگان ساری قدرت هندبال ساری را به رخ سایر تیم ها خواهد کشید.
وی افزود: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا دردیدارهای آتی پیروز باشیم و علاقه مندان به هندبال دیدارهای جذاب را خواهند دید.