طی حکمی از سوی حبیب حسین زادگان ؛ اولین سرپرست هیات اسکی مازندران منصوب شد

طی حکمی از سوی حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، جعفر پرج به عنوان اولین سرپرست هیات اسکی استان منصوب شد و این رشته ورزشی نیز به طور رسمی در استان فعالیتش را آغاز نمود. به گزارش مازنداسپرت؛ جعفر پرج در حکمی از سوی حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران به […]

02055588طی حکمی از سوی حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، جعفر پرج به عنوان اولین سرپرست هیات اسکی استان منصوب شد و این رشته ورزشی نیز به طور رسمی در استان فعالیتش را آغاز نمود.

به گزارش مازنداسپرت؛ جعفر پرج در حکمی از سوی حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران به سمت اولین سرپرست هیات اسکی استان منصوب شد و این رشته ورزشی نیز به طور رسمی در استان شروع به کار نمود.

 حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در این نشست، رشته اسکی را یکی ورزش مفرح و زیبا در بین نسل جوان عنوان کرد و گفت: محیط و مکان های مناسبی برای توسعه این رشته ورزشی در سطح استان وجود دارد که باید شناسایی شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان در ادامه با اشاره به تعامل سرپرست هیات با ورزشکاران و پیشکسوتان این ورزش اذعان داشت: مازندران استان ورزش خیز است و  توانایی فعالیت در دو بخش اسکی چمن و یخ را دارد.

همچنین جعفر پرج سرپرست هیات اسکی با بیان اینکه پای سرمایه گذاران جهت توسعه این رشته ورزشی باز می شود، افزود: این ورزش نوپای در استان پتانسیل خوبی دارد و برای توسعه این ورزش تلاش خواهیم کرد.

متن حکم به شرح ذیل است:

بنابر پیشنهاد مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان مازندران به موجب این ابلاغ از تاریخ ۹۵/۷/۲۶ لغایت زمان برگزاری مجمع انتخابات به عنوان سرپرست هیات اسکی استان مازندران منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و بکارگیری از نیروهای متعهد و کاردان در انجام امور محوله  موفق و موید باشید.

شایسته است حداکثر ظرف مدت سه ماه از تاریخ ابلاغ سرپرستی نسبت به برگزاری مجمع انتخابات هیات اهتمام ویژه مبذول فرمائید.

  سید عبدی افتخاری

 رئیس فدراسیون