بعد از اعتراض بازیکنان؛استانداری مازندران برای بررسی مشکلات باشگاه نساجی مازندران ورود پیدا کرد

مشکلات وضعیت باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی قائم شهر امروز با حضور دکتر ربیع فلاح استاندار، علیرضا یونسی معاون سیاسی امنیتی، حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان، محمود فکری سرمربی و بازیکنان این تیم در استانداری بررسی شد. به گزارش مازند اسپرت؛ مشکلات وضعیت باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی قائم شهر امروز با حضور دکتر […]

PhysicalImage.aspxمشکلات وضعیت باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی قائم شهر امروز با حضور دکتر ربیع فلاح استاندار، علیرضا یونسی معاون سیاسی امنیتی، حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان، محمود فکری سرمربی و بازیکنان این تیم در استانداری بررسی شد.

به گزارش مازند اسپرت؛ مشکلات وضعیت باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی قائم شهر امروز با حضور دکتر ربیع فلاح استاندار، علیرضا یونسی معاون سیاسی امنیتی، حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان، محمود فکری سرمربی و بازیکنان این تیم در استانداری بررسی شد.

دکتر ربیع فلاح استاندار مازندران در ديدار كادر فني و بازيكنان تيم فوتبال نساجي قائم شهر ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی (ع)، تصريح كرد: مازندران قطب ورزش کشور است و ما مسئولین به داشتن چنین ورزشکاران مقام آور افتخار می کنیم.

استاندار با تاکید به حضور بازیکنان متعدد مازندرانی در تیم های فوتبال کشور افزود: نساجی از تیم های قدیمی فوتبال کشور است که بازیکنان زیادی را به کشور معرفی نمود و تلاش داریم تا هر چه زودتر مشکلات این تیم پرطرفدار برطرف شود.

در ادامه علیرضا یونسی معاون سیاسی امنیتی استانداری با اشاره به علاقه مندی مردم مازندران به ورزش بویژه فوتبال ، گفت: از تمام ظرفیت استان و کشور برای حمایت از ورزش مازندران استفاده می کنیم و از شما ورزشکاران جوانمرد می خواهيم با همه توان از حیثیت ورزش مازندران دفاع کنید.

معاون سیاسی امنیتی استاندار با بيان اينكه چشم مازنی ها به شماست و ما بصورت همه جانبه از کادر فنی و بازیکنان غیور نساجی حمایت می کنیم، اظهار داشت: ما خدمتگزار شما هستیم و در تلاشیم مشکلات باشگاه را از پیش رو برداريم.

همچنین حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران درباره آخرین وضعیت این باشگاه گزارشی ارئه نمود و بیان داشت: نساجی در فصل جاری لیگ با توجه به مشکلات موجود نتایج درخشانی کسب نمود.

حسین زادگان خاطرنشان کرد: مسئولین استانی و شهرستانی تلاش خواهند کرد تا هرچه سریعتر مشکلات تیم فوتبال نساجی برطرف شود.

محمود فكري و برخي از بازيكنان با قدرداني از حمايت استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان از ورزش استان به خصوص باشگاه نساجی، به بيان نقطه نظرات خود پرداختند.

در پایان مقرر گردید، طی نشستی وضعیت تیم فوتبال نساجی قائم شهر بررسی تا هرچه سریعتر مشکلات این تیم حل شود.

 

http://www.ostan-mz.ir/images/org/139508228068.jpg

http://www.ostan-mz.ir/images/org/139508221779.jpg