گزارشی اختصاصی از تمرین و آخرین وضعیت تیم لیگ برتری و پر ستاره والیبال نشسته مازندران + تصاویر

نایب رئیس هیات والیبال نشسته مازندران در حین تمرین تیم لیگ برتری والیبال نشسته گفت :معلولیت، محدودیت نمی آورد.  نایب رئیس هیات والیبال نشسته مازندران در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار مازند اسپرت اظهار داشت: معلولین از همین ناتوانی و محدودیت هایی که دارند، محدودیت را پاره می کنند چون مفهومی برایش قائل نیستند و بدانید […]

12 1

نایب رئیس هیات والیبال نشسته مازندران در حین تمرین تیم لیگ برتری والیبال نشسته گفت :معلولیت، محدودیت نمی آورد.

 
نایب رئیس هیات والیبال نشسته مازندران در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار مازند اسپرت اظهار داشت: معلولین از همین ناتوانی و محدودیت هایی که دارند، محدودیت را پاره می کنند چون مفهومی برایش قائل نیستند و بدانید که معلولیت، محرومیت نمی آورد.

به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از ساری؛ قلندری در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت ها و زحمات افراد این سایت وزین، اظهار داشت: ورزش یکی از ابزارهای سطح توانمند سازی و ارتقا سطح کیفی افراد معلول است.

 

12 2

وی افزود: ورزش برای سلامتی و ارتقا سطح کیفی آحاد جامعه بالاخص برای افراد معلول مفید و جایگاه ویژه ای دارد که باید به نحو احسن استفاده کنند و در جامعه حضور داشته باشند.

نایب رئیس و هیات مدیره بهزیستی مازندران در ورزش والیبال نشسته لیگ برتری، با بیان اینکه معلولین از طریق ورزش کردن می توانند خودشان را به جامعه نشان دهند، خاطرنشان کرد: ورزش در راستای ارتقا سطح سلامت و طول عمرشان نقش بسزایی داشته و تمام افراد معلول جامعه می توانند از این ابزار نهایت استفاده را برده و توانمندی خود را به همگان نشان دهند.

وی با بیان اینکه معلولیت، محرومیت نیست، اذعان داشت: با توانمندی هایی که از معلولین سراغ داریم مطمئنا پرچم پرافتخار ایران اسلامی را در جهان به اهتزار در می آورند و از همین ناتوانی و محدودیت هایی که دارند، محدودیت را پاره می کنند چون مفهومی برایش قائل نیستند و بدانید که معلولیت، محرومیت نیست.

 

12 3

قلندری با اشاره به تشکیل تیم«والیبال نشسته» اظهار داشت: این تیم یک تیم مردمی(NGO) بوده و توسط این افراد و ۴ ورزشکار ما که در مسابقات پارالمپیک جهانی موفق به کسب مدال شده بودند و آحاد مردم و خیرین حمایت می شود.

این مقام مسئول ورزشی، ضمن تشکر از فعالیت های بی شائبه و مثمرثمر جناب مهدوی از هیات ورزشی معلولین و جانبازان، اظهار داشت: این تیم و تیم های دیگر را در سطح استان مازندران جهت ارتقا سطح کیفی افراد معلول تشکیل داده تا آنها را از خانه نشینی و انزواگری خارج کنیم.

وی با بیان اینکه معلولین، سمبل های یک جامعه پویا هستند اذعان داشت: آنها با توانمندی هایی که دارند بعنوان سمبلی هستند که نشان می دهند جامعه، یک جامعه پویا و توانمندی است و می توان گامی بلند در جهت تحقق اهداف و آرمان هایشان برداشت.

12 4

نایب رئیس هیات والیبال نشسته مازندران در ادامه تاکید داشت: بنده به شخصه معتقد هستم، افراد معلول صرفا مختص سازمان بهزیستی نیست بلکه ۱۰ درصد جامعه ما را افراد معلول تشکیل داده اند و این معلولین حق دارند مثل بقیه افراد در جامعه زندگی و رشد کنند.

وی افزود: افراد عادی برای رسیدن به توانمندی صرفا ۵۰ درصد را از خودشان نشان می دهند بلکه معلولین ۸۰ الی ۱۰۰ درصد نیروی توان خود را در این توانمندی نشان می دهند و بسیار حائز اهمیت است.

این مقام مسئول ورزشی عنوان کرد: از نهادها، موسسات و شرکت ها انتظار داریم که حامی این معلولین بوده و در کل استان مازندران تیم های مختلفی تشکیل شده است که با حمایت خودشان بتوانند این معلولین را در جامعه پویاتر و فعال تر نشان دهند.

 

12 5

قلندری در پایان به خبرنگار مازند اسپرت گفت: اگر بستر لازم برای حمایت معلولین آماده باشد وباتوجه به  استعدادها و توانمندی هایی که این افراد دارند می توانند استعداد بالقوه ای خود را بالفعل برسانند و این مهم با حمایت های ادارات، ارگان ها و شرکت های خصوصی قابل شکوفا شدن است و می توانند پشت گرمی برای معلولین باشند.

 

12 6

12 8

12 9

گزارش از احمد قربانی
تنظیم: فرزانه حسنی