اقدام ارزشمند اولین بانوی دارنده مدال جهانی/مليحه فضلى مدالش را به خانواده مدافع شهيد حرم تقديم كرد

اولین بانوی دارنده مدال جهانی در کشتی آلیش مازندران مدالش را تقدیم خانواده سردار رشید اسلام و شهید مدافع حرم سید جلال حبیب الله پور کرد. به گزارش مازند اسپرت؛ملیحه فضلی که پس از دو مدال طلای ووشوی جهان در کشتی آلیش قهرمانی جهان در بلاروس ۲۰۱۶ به مدال برنز دست یافت، امروز در خلال […]

0202025اولین بانوی دارنده مدال جهانی در کشتی آلیش مازندران مدالش را تقدیم خانواده سردار رشید اسلام و شهید مدافع حرم سید جلال حبیب الله پور کرد.

به گزارش مازند اسپرت؛ملیحه فضلی که پس از دو مدال طلای ووشوی جهان در کشتی آلیش قهرمانی جهان در بلاروس ۲۰۱۶ به مدال برنز دست یافت، امروز در خلال همایش بانوان مازندران تحت عنوان، ما زنده ایم؛ دستاوردش را به خانواده شهید حبیب الله پور تقدیم کرد.

فضلی در این باره گفت: آرامش و امنیت امروز کشورمان را مرهون عنایات الهی، رهبری مقتدر و سلحشورانی همچون شهدای مدافع حرم هستیم که با جانفشانی های خود امکان اهتزاز پرچم مقدس مان را در آوردگاههای جهانی فراهم می آورند. این صلابت و اقتدار شهدایی به مانند شهید حبیب الله پور است که به ما این توان و قدرت را می دهد که در جبهه ی دیگر پیام آور عزت ایرانیان باشیم. قهرمانان حقیقی و واقعی این شهید و همرزمانش هستند که از جان خود می گذرند اما از ذره ذره وطن مان نمی گذرند.