جعفرغفارنژاد قهرمان پرورش اندام جهان درآغوش استقبال جامعه ورزش شهرستان بابلسر + تصاویر

جعفرغفارنژاد قهرمان پرورش اندام جهان درآغوش استقبال جامعه ورزش شهرستان بابلسر قرار گرفت. به گزارش مازنداسپرت، جعفر غفارنژاد در مسابقات پرورش اندام ۲۰۱۶ جهان در اسپانیا قهرمان مسابقات پرورش اندام جهان شد. این ورزشکار بابلسری عصر امروز در میان استقبال گسترده ورزش دوستان بابلسری، رئیس اداره  ورزش و جوانان ، ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش بدنسازی […]

1 7

جعفرغفارنژاد قهرمان پرورش اندام جهان درآغوش استقبال جامعه ورزش شهرستان بابلسر قرار گرفت.

به گزارش مازنداسپرت، جعفر غفارنژاد در مسابقات پرورش اندام ۲۰۱۶ جهان در اسپانیا قهرمان مسابقات پرورش اندام جهان شد. این ورزشکار بابلسری عصر امروز در میان استقبال گسترده ورزش دوستان بابلسری، رئیس اداره  ورزش و جوانان ، ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش بدنسازی و پرورش اندام وارد بابلسر شد. اسماعیل پهلوان رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر با اشاره به‌افتخار آفرینی غفارنژاد در مسابقات پرورش اندام ۲۰۱۶ جهان در اسپانیا اظهار داشت : کسب نشان طلای جهانی توسط جعفر غفارنژاد نشانگر پتانسیل بالای ورزش پرورش اندام شهرستان بابلسر در رده قهرمانی است. پهلوان افزود : افتخارآفرینی ورزشکار بابلسری در مسابقات جهانی باعث سربلندی ایران اسلامی است. وی با اشاره به اخلاق‌مداری ورزشکاران گفت : غفارنژاد یکی از قهرمانان نمونه و برتر شهرستان بابلسر و استان مازندران است و به داشتن چنین قهرمان با اخلاقی افتخار می‌کنیم. پهلوان خاطرنشان کرد : این افتخارآفرینی مسئولیت مسئولان هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان بابلسر را در پرورش استعدادهای قهرمانی دوچندان می‌کند. رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر با بیان اینکه ورزش بدنسازی و پرورش اندام بابلسر شرایط خوبی را سپری می‌کند بیان کرد : ازاین‌رو باید با برنامه‌ریزی بهتر بتوانیم زمینه قهرمانی بیشتر ورزشکاران این رشته را در میادین مهم بین‌المللی فراهم‌ سازیم.
گفتنی است، هفتادمین دوره پیکارهای جهانی پرورش اندام در دسته وزنی ۹۵ کیلو گرم با حضور ۱۴ ورزشکار در بنیدورم اسپانیا پیگیری شد که جعفر غفارنژاد و میثم کشوری از ایران ، پس از راهیابی به فینال موفق شدند به ترتیب مقام های اول و دوم جهانی را به خود اختصاص دهند.

 

1 1

1 2

1 3

1 4

1 5

1 6

1 7

1 8

1 9