دیدارسرپرست اداره ورزش و جوانان محمودآباد با خانواده شهید ورزشکار + تصاویر

جمعی از مسئولان ورزش روز پنج شنبه با خانواده شهید ورزشکار شهرستان  دیدار کردند. به گزارش مازنداسپرت؛در این دیدار که با حضور یوسفی سرپرست اداره ورزش و جوانان ،تورانی سرپرست کانون بسیج ورزشکاران ،اسلامی  پیشکسوت کشتی و اسماعیلی مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان وبه منظور سپاس از جانفشانی های شهدا انجام شد، از […]

1 7

جمعی از مسئولان ورزش روز پنج شنبه با خانواده شهید ورزشکار شهرستان  دیدار کردند.

به گزارش مازنداسپرت؛در این دیدار که با حضور یوسفی سرپرست اداره ورزش و جوانان ،تورانی سرپرست کانون بسیج ورزشکاران ،اسلامی  پیشکسوت کشتی و اسماعیلی مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان وبه منظور سپاس از جانفشانی های شهدا انجام شد، از خانواده  معظم شهید ورزشکار حجت اله سلیمی  دیدار به عمل آمد و یاد و خاطره آن عزیز گرامی داشته شد..
سرپرست اداره ورزش و جوانان  محمودآباد در این دیدار اظهار داشت: همه ما وامدار شهدا هستیم و وظیفه داریم هر آنچه می توانیم برای زنده نگه داشتن یاد، نام و راه شهدا و قدردانی از خانواده های آنها انجام دهیم.
مسعود یوسفی ادامه داد:اگرشهدای ما رستم اند،مسلماً پدران و مادران شهدا کمتر از رستم نیستند چون جگرگوشه های خود را تقدیم اسلام و انقلاب  نمودند واکنون وظیفه ماست که در راه مسیر شهدا که مسیر و افتخاراست گام برداریم وحرمت خانواده ی معظم شهدا،جانبازان و آزادگان را حفظ کنیم.
خانواده این شهید ورزشکار در این دیدار به بیان خاطرات و ویژگی‌های بارزاخلاقی و شخصیتی این شهید والامقام پرداختند.
شهید سلیمی  یکی ازقهرمانان با اخلاق شهرستان در رشته کشتی و کاراته ،ساکن  محمودآباد بودند ودرمورخه دهم تیرماه یک هزارو ۳۶۸ در منطقه اسلام آباد غرب به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
 دراین دیدار ضمن قدردانی از خانواده شهدا با اهدای لوح سپاس و هدایایی از خانواده شهیدسلیمی ، تجلیل شد.

 

1 1

1 2

1 3

1 4

1 5

1 6

1 7