مراسم استقبال از ورزشکاران افتخارآفرین پرورش اندام و بادی کلاسیک در محمودآبادبرگزار شد + تصاویر

مراسم استقبال از ورزشکاران افتخارآفرین پرورش اندام و بادی کلاسیک با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی در محمودآباد برگزار شد. به گزارش مازنداسپرت؛مراسم استقبال از قهرمانان رشته پرورش اندام و بادی کلاسیک  محمودآباد  که در مسابقات جهانی آسپانیا  افتخارآفرینی کردند، بعد از ظهر امروز برگزار شد.در این مراسم که در محوطه مجموعه ورزشی شهید بهشتی […]

1 10مراسم استقبال از ورزشکاران افتخارآفرین پرورش اندام و بادی کلاسیک با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی در محمودآباد برگزار شد.

به گزارش مازنداسپرت؛مراسم استقبال از قهرمانان رشته پرورش اندام و بادی کلاسیک  محمودآباد  که در مسابقات جهانی آسپانیا  افتخارآفرینی کردند، بعد از ظهر امروز برگزار شد.
در این مراسم که در محوطه مجموعه ورزشی شهید بهشتی شهرستان  محمودآباد برگزار شد،رئیس اداره ورزش و جوانان  به همراه فرماندار، معاون اداره کل ورزش و جوانان استان و روسای هیأت‌های ورزشی شهرستان  از قهرمانان  محمودآبادی استقبال کردند.
در این مراسم همچنین خانواده‌های ورزشکاران و مردم ورزش دوست شهرستان محمودآباد نیز حضور داشتند و با اهدای گل و شیرینی از افتخار آفرینان خود استقبال کردند.
گفتنی است، ورزشکاران رشته پرورش اندام و بادی کلاسیک شهرستان  طی روزهای گذشته در مسابقات جهانی شرکت کرده که در همین راستا حسام خسروی   روز گذشته مدال نقره  دسته قدی ۱۸۰+ بادی کلاسیک  را کسب کرده است.
همچنین ورزشکاردیگر شهرستان  حسن خسروی که به مرد نقره ای ایران  لقب گرفته در وزن ۱۰۰ کیلوگرم  رشته پرورش اندام   در مسابقات جهانی اسپانیا به مدال نقره  این رقابت ها دست یافت.
گفتنی است تیم ملی ایران در هر دو رشته قهرمانی جهان را کسب نمود.

1 1

1 2

1 3

1 3

1 5

1 6

1 7

1 9

1 10

1 11

1 12

1 13