مسابقات فوتبال یادواره فوتبالیست های فقید شهرستان محمودآباد برگزار شد + تصاویر

مسابقات فوتبال چند جانبه  یادبود اولین سالگرد فوتبالیست فقید محمد زاده با قهرمانی تیم یاران محمد زاده  به پایان رسید. به گزارش مازنداسپرت؛اولین دوره  مسابقات فوتبال چهارجانبه، یادبود اولین سالگرد فوتبالیست فقید هادی  محمد زاده  به همت هیأت فوتبال و  با حضورچهار تیم عقاب،امید پیشکسوتان،متل ترنجستان  و یاران محمد زاده برگزار شد.در روز اول این […]

5مسابقات فوتبال چند جانبه  یادبود اولین سالگرد فوتبالیست فقید محمد زاده با قهرمانی تیم یاران محمد زاده  به پایان رسید.

به گزارش مازنداسپرت؛اولین دوره  مسابقات فوتبال چهارجانبه، یادبود اولین سالگرد فوتبالیست فقید هادی  محمد زاده  به همت هیأت فوتبال و  با حضورچهار تیم عقاب،امید پیشکسوتان،متل ترنجستان  و یاران محمد زاده برگزار شد.
در روز اول این مسابقات تیم های یاران هادی و امید پیشکسوتان با برتری  برابر تیم های متل ترنجستان و عقاب به دیدار نهایی راه یافتند.
در دیدار نهایی این تورنمنت که عصرامروز باحضوررئیس اداره ورزش و جوانان و رئیس هیأت فوتبال، جمعی از پیشکسوتان ،علاقمندان و دوستداران فوتبال  برگزار شد، در پایان این رقابت ها تیم یاران محمد زاده  با برتری چهار بر سه در ضربات پنالتی برابر امید پیشکسوتان   محمودآباد عنوان قهرمانی این رقابت ها را به خود اختصاص دادند  و تیم  امید پیشکسوتان در جایگاه دوم قرار گرفت.
بازیکنان حاضر در این مسابقات بعد از دریافت کاپ از دست مسئولان با اهدای شاخه گل به تمثال  مرحوم هادی محمد زاده یاد  و خاطره این فوتبالیست فقید  را گرامی داشتند.

 

0 1

0 2

0 3

0 4

0 5

0 6

0 7

0 8

0 9

0 10

0 11

0 12

0 13

0 14