ششمین نشست شورای توسعه ورزش همگانی در محمودآباد برگزار شد + گزارش تصویری

فرماندار محمودآباد گفت: ورزش همگانی بسترساز ورزش قهرمانی است و باید در اولویت قرار گیرد. به گزارش مازنداسپرت؛یحیی یوسف‌پور عصر امروز در ششمین نشست توسعه ورزش‌های همگانی این شهرستان که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: ورزش همگانی با سلامت جامعه رابطه مستقیم دارد و توجه به این مهم می‌تواند نقش به‌سزایی در […]

1 2فرماندار محمودآباد گفت: ورزش همگانی بسترساز ورزش قهرمانی است و باید در اولویت قرار گیرد.

به گزارش مازنداسپرت؛یحیی یوسف‌پور عصر امروز در ششمین نشست توسعه ورزش‌های همگانی این شهرستان که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: ورزش همگانی با سلامت جامعه رابطه مستقیم دارد و توجه به این مهم می‌تواند نقش به‌سزایی در شادابی شهروندان ایفا کند.
وی افزود: بیش از سه دهه از تشکیل ورزش‌های همگانی در کشور می‌گذرد اما هنوز جایگاه واقعی خود را پیدا نکرده است.
فرماندار محمودآباد تصریح کرد: کشورهای پیشرفته بیش از یک قرن است که با جدیت تمام به‌دنبال گسترش ورزش‌های همگانی در میان جامعه هستند و موفقیت امروز این کشورها در حوزه ورزش‌های قهرمانی به بسترسازی ورزش‌های همگانی آنها برمی‌گردد.
این مسؤول ادامه داد: گسترش ورزش‌های همگانی در میان جامعه می‌تواند بزهکاری اجتماعی را در حوزه اعتیاد کاهش دهد.
یوسف‌پور گفت: اگر فردی لذت ورزش و سلامتی را درک کند به سمت و سوی اعتیاد کشیده نمی‌شود.
وی تصریح کرد: اداره ورزش و جوانان به تنهایی نمی‌تواند این مهم را گسترش دهد و در این میان صدا و سیما، رسانه‌های مکتوب و مجازی می‌توانند نقش مهمی را ایفا کرده و مردم را به سوی ورزش ترغیب کنند.
فرماندار محمودآباد با بیان اینکه سکونت جمعیت روستایی در محمودآباد ۷۰ درصد و در شهر ۳۰ درصد است، اظهار کرد: احیای ورزش‌های بومی و محلی می‌تواند در شادابی روستاها مؤثر واقع شود و برای تحقق این مهم دهیاران و بخشداران بخش مرکزی و سرخ‌رود ورود جدی کنند.
سرپرست اداره ورزش و جوانان محمودآباد نیز بیان کرد: سرانه فضای ورزشی در این شهرستان ۲۰ سانتی‌متر بوده و فضای ورزشی در اختیار ادارات محمودآباد ۳۰ تا ۳۵ سانتی‌متر است و در تلاش هستیم تا با تعامل ادارات این سرانه ورزشی را برای عموم شهروندان افزایش دهیم.
مسعود یوسفی افزود: بسیاری از بازی های بومی و محلی ما در حال فراموشی است وبا برنامه‌ریزی، این بازی ها را احیا خواهیم کرد.
وی در پایان گفت: با همکاری دیگر دستگاه‌ها و رسانه‌ها به دنبال گسترش ورزش‌های همگانی هستیم.

 

1 1

1 3

1 4

1 4

1 5

1 6

1 8

1 9

1 10