رئیس هیأت هندبال مازندران خبر داد: برگزاری لیگ هندبال با رقابت ۱۵ تیم در مازندران

رئیس هیأت هندبال مازندران از برگزاری لیگ هندبال استان با رقابت ۱۵ تیم در دو گروه آقایان و بانوان خبر داد. به گزارش مازند اسپرت؛محمدحسین شکیبافر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به آغاز لیگ هندبال استان، گفت: فصل جدید لیگ هندبال استان با نام شهدای گرانقدر مازندران در دو گروه آقایان و بانوان […]

365رئیس هیأت هندبال مازندران از برگزاری لیگ هندبال استان با رقابت ۱۵ تیم در دو گروه آقایان و بانوان خبر داد.

به گزارش مازند اسپرت؛محمدحسین شکیبافر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به آغاز لیگ هندبال استان، گفت: فصل جدید لیگ هندبال استان با نام شهدای گرانقدر مازندران در دو گروه آقایان و بانوان با حضور ۱۵ تیم برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: امیدواریم با برگزاری لیگ هندبال، رونق خوبی برای توسعه این رشته ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان داشته باشیم تا از درون آن بازیکنان مستعد شناسایی شوند.

رئیس هیأت هندبال مازندران با بیان اینکه ۸ تیم در لیگ بانوان و ۷ تیم در لیگ آقایان حضور دارند، افزود: در بخش بانوان تیم‌ها در دو گروه به‌صورت رفت و برگشت با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

شکیبافر با بیان اینکه در گروه نخست تیم‌های نوشهر، سرخرود، جوانان ذوالفقار نکا و قائم‌شهر حضور دارند، تصریح کرد: در گروه دوم تیم‌های بابل، بندپی غربی بابل، سوادکوه و بزرگسالان ذوالفقار نکا قرار دارند.

وی با بیان اینکه در بخش آقایان تیم‌ها در دو گروه به‌صورت رفت و برگشت با یکدیگر رقابت می‌کنند، عنوان کرد: در گروه نخست تیم‌های قائم‌شهر، بابل و ساری و در گروه دوم تیم‌های آمل، نوشهر، استخر ایران تنکابن و ثامن‌الائمه ساری حضور دارند.

شکیبافر با اشاره به اینکه لیگ هندبال آقایان و بانوان استان از ۲۱ آبان آغاز می‌شود، گفت: مهمترین برنامه برای برگزاری لیگ هندبال، کشف استعداد و نخبه این رشته ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان است.