بهترین گزینه بارسا برای خط دفاعی، در لندن ماندنی شد

دفاع راست توپچی‌ها قرارداد خود را با تیم لندنی تمدید کرد.   به گزارش مازند اسپرت؛ هکتور بیرین که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده قرارداد خود را با آرسنال تمدید کرد تا در لندن ماندنی شود.  این ستاره ۲۱ ساله که آموزش فوتبال خود را در مدرسه تیم بارسلونا معروف به «لاماسیا» آغاز کرد سال ۲۰۱۱ […]

خبرگزاری فارس: بهترین گزینه بارسا برای خط دفاعی، در لندن ماندنی شد

دفاع راست توپچی‌ها قرارداد خود را با تیم لندنی تمدید کرد.

 

به گزارش مازند اسپرت؛ هکتور بیرین که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده قرارداد خود را با آرسنال تمدید کرد تا در لندن ماندنی شود. 

این ستاره ۲۱ ساله که آموزش فوتبال خود را در مدرسه تیم بارسلونا معروف به «لاماسیا» آغاز کرد سال ۲۰۱۱ به آرسنال پیوست.

وی پس از دو سال بازی در تیم جوانان آرسنال و یک سال در تیم دسته یک واتفورد به تیم اصلی ونگر راه پیدا کرد.

زیر نظر این مربی فرانسوی، بیرین به یکی از بهترین دفاع راست‌های جهان تبدیل شد. از فصل 2014-2015 تاکنون ۸۶ بازی برای توپچی‌ها به میدان رفته و عملکردی عالی از خود به جا گذاشته است. 

این ستاره اسپانیایی در حالی که پیشنهاد جدی از تیم گواردیولا و انریکه دریافت کرده بود لندن را به منچستر و بارسلونا ترجیح داد تا در آرسنال به درخشش خود ادامه دهد. 

وی که تا سال ۲۰۱۹ قرارداد داشت ۶ سال دیگر تا سال ۲۰۲۲ تمدید کرد.

حقوق هفتگی بیرین نیز از ۴۰ هزار پوند در هفته به ۱۰۰ هزار پوند افزایش یافت. به عبارتی در ۶ سال، این ستاره خط دفاعی مبلغی نزدیک به ۳۰ میلیون پوند دریافت می‌کند که حقوق بسیار بالایی است.

تیم آبی‌اناری که این روزها پس از ترک دنی آلوز و عدم اطمینان انریکه به الکس ویدال، سخت به دنبال دفاع راست است بهترین گزینه‌اش را از دست داد تا همچنان به دنبال بازیکن دیگری باشد./فارس