مازندران قهرمان مسابقات فوتسال دختران دانشگاه آزاد کشور شد

مازندران قهرمان مسابقات فوتسال کشوری دسته دو دختران دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه شد.   به گزارش مازند اسپرت ، مازندران قهرمان مسابقات فوتسال کشوری دسته دو دختران دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه شد و نایب قهرمانی رقابت‌ها به دختران اصفهان رسید. بازیکنان تیم مازندران از دانشجویان […]

banooمازندران قهرمان مسابقات فوتسال کشوری دسته دو دختران دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه شد.

 

به گزارش مازند اسپرت ، مازندران قهرمان مسابقات فوتسال کشوری دسته دو دختران دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه شد و نایب قهرمانی رقابت‌ها به دختران اصفهان رسید.

بازیکنان تیم مازندران از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قائم‌شهر بودند که به این دوره از مسابقات اعزام شدند.

۱۰ تیم شرکت‌کننده از استان‌های مختلف کشور در دو گروه پنج تیمی به صورت دوره‌ای در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه به‌مدت هفت روز در ۲۶ دیدار با یکدیگر به رقابت پرداختند.

از هر گروه دو تیم برتر به مرحله دوم راه یافت و در ادامه دیدارها به صورت ضرب‌دری ادامه پیدا کرد تا در نهایت در بازی رده‌بندی تیم بوشهر با پیروزی سه بر یک مقابل تیم البرز مقام سوم را از آن خود کرد.

در بازی فینال در یک دیدار پرهیجان و نفس‌گیر مازندرانی‌ها توانست اصفهان را با نتیجه هفت بر سه شکست دهند و جام قهرمانی دسته دو فوتسال کشوری دختران دانشگاه آزاد اسلامی را بالای سر ببرد.

این دو تیم برای سال آینده به دسته یک این رقابت‌های دانشجویان دانشگاه آزاد صعود کردند همچنین کاپ اخلاق این دوره از مسابقات به تیم هرمزگان داده شد و بهترین بازیکن و فنی‌ترین آنها کوثر کمالی از استان مازندران شد.

به گزارش مازند اسپرت، دو تیم استان آذربایجان‌غربی و خراسانرضوی با پایان مسابقات به دسته سوم سقوط کردند.