وکیل‌گیلانی: میزبانی مقدماتی جام جهانی را داریم اما مشکلات مالی باقی است

رئیس فدراسیون چوگان اعلام کرد: با وجود میزبانی ایران برای مسابقات مقدماتی جام‌جهانی مشکلات مالی همچنان باقی است.   گلنار وکیل گیلانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی   مازند اسپرت؛ در پاسخ به این سوال که پس از ۶ ماه چقدر برنامه‌هایتان اجرایی شده است، گفت: در این مدت کارهایی که بود به خوبی انجام شد اما […]

خبرگزاری فارس: وکیل‌گیلانی: میزبانی مقدماتی جام جهانی را داریم اما مشکلات مالی باقی است

رئیس فدراسیون چوگان اعلام کرد: با وجود میزبانی ایران برای مسابقات مقدماتی جام‌جهانی مشکلات مالی همچنان باقی است.

 

گلنار وکیل گیلانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی   مازند اسپرت؛ در پاسخ به این سوال که پس از ۶ ماه چقدر برنامه‌هایتان اجرایی شده است، گفت: در این مدت کارهایی که بود به خوبی انجام شد اما برخی از اهدافمان آنطور که می‌خواستند انجام شد، متقاضیان برای آموزش چوگان زیاده شده‌اند و از این رو توانستیم در سه استان هیات‌هایی را در این رشته فعال کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که مشکلات مالی و اسب چطور است اظهار داشت: مسائل مالی دغدغه همه فدراسیون‌هاست و با توجه به اینکه ما داوطلبان زیادی برای فعالیت در این رشته داریم بودجه کافی نیست تا اسب بخریم.

وکیل گیلانی ادامه داد: یکی از معضلات ما اسب است، این اسب‌ها در واقع بازنشسته شده‌اند و ما باید اسب‌های جدیدی خریداری کنیم اما متأسفانه بودجه نداریم، با جاهای مختلفی نامه‌‌نگاری کرده‌ایم متأسفانه هنوز جوابی نگرفته‌ایم با وجود اینکه مقام معظم رهبری تأکید داشتند این رشته را احیا کنیم اما هنوز از نظر مالی مشکلاتی وجود دارد.

رئیس فدراسیون چوگان در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به میزبانی ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی که اردیبهشت برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد:  این یکی از کارهای بزرگی است که فدراسیون انجام می‌دهد البته نباید حمایت فدراسیون قبلی را نادیده گرفت، ما میزبانی را قبول کردیم اما مشکلات مالی وجود دارد. ما می‌خواهیم چوگان در دنیا مطرح شود./فارس