مقابل نفت آبادان بر بازی کنترل داشتیم/ بچه‌ها نشان دادند تیم بزرگی هستند

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری اراک گفت: مقابل نفت آبادان بازی را در اختیار داشتیم و توانستیم کنترل کنیم.   محمد کسایی پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی  مازنداسپرت؛ در مورد پیروزی مقابل تیم بسکتبال نفت آبادان اظهار داشت: بازی سختی را پشت سر گذاشتیم. تیم نفت هم بیشتر بازیکنان فصل گذشته خود را حفظ کرده و […]

خبرگزاری فارس: مقابل نفت آبادان بر بازی کنترل داشتیم/ بچه‌ها نشان دادند تیم بزرگی هستند

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری اراک گفت: مقابل نفت آبادان بازی را در اختیار داشتیم و توانستیم کنترل کنیم.

 

محمد کسایی پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی  مازنداسپرت؛ در مورد پیروزی مقابل تیم بسکتبال نفت آبادان اظهار داشت: بازی سختی را پشت سر گذاشتیم. تیم نفت هم بیشتر بازیکنان فصل گذشته خود را حفظ کرده و تقویت هم شده است.

وی ادامه داد: صرف نظر از افت و خیزهایی که در مسابقه وجود داشت، سعی کردیم بازی را در اختیار داشته باشیم و حریف را کنترل کنیم که تا حدود زیادی موفق بودیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری اراک تاکید کرد: بچه‌های ما در این مسابقه نشان دادند که تیم بزرگی هستند و از لحاظ فنی و روحی در شرایط مناسبی قرار دارند.

با اشاره به شرایط تیمش در این فصل گفت: خوشبختانه تیم خوبی در اختیار داریم و بازیکنان خارجی‌مان هم  در این مدت به هماهنگی رسیده‌اند. از سوی دیگر باشگاه هم حمایت کمک می‌کند و امیدوارم تا پایان فصل شرایط خوبی داشته باشیم.

کسایی‌پور در مورد اینکه گفته می‌شود به دنبال جذب یونس لاله زاده هستید، عنوان کرد: صحبت‌های با این بازیکن داشته ایم، اما هنوز چیزی نهایی نیست.

وی با اشاره به دیدار هفته آینده مقابل آ.اس شیراز گفت: این تیم هم با وجود جوانی، اما مقابل هیچ تیمی از پیش بازنده نبوده و ما هم باید خودمان را برای یک بازی سخت در خانه حریف آماده کنیم./فارس