گوندوغان: ماشین گل‌زنی سیتی، منچستر را ترک نخواهد کرد

هافبک آلمانی تازه وارد ‌من‌سیتی به تمجید از مهاجم آرژانتینی تیم پرداخت و گفت: شک ندارم سرخیو مدت‌ها در منچستر می‌ماند.   به گزارش  مازنداسپرت ؛ چند هفته پیش در حالی که آگوئرو نیمکت نشین تیم شده بود شایعاتی مبنی بر ترک مهاجم آرژانتینی مطبوعات را پر کرد. آگوئرو شب گذشته در دیدار مقابل میدلزبرو […]

خبرگزاری فارس: گوندوغان: ماشین گل‌زنی سیتی، منچستر را ترک نخواهد کرد

هافبک آلمانی تازه وارد ‌من‌سیتی به تمجید از مهاجم آرژانتینی تیم پرداخت و گفت: شک ندارم سرخیو مدت‌ها در منچستر می‌ماند.

 

به گزارش  مازنداسپرت ؛ چند هفته پیش در حالی که آگوئرو نیمکت نشین تیم شده بود شایعاتی مبنی بر ترک مهاجم آرژانتینی مطبوعات را پر کرد.

آگوئرو شب گذشته در دیدار مقابل میدلزبرو صدوپنجاهمین گل خودش را در تیم منچسترسیتی به ثمر رساند تا رکورد بهترین گل‌زن باشگاه بالاتر رود.

گوندوغان در مورد شایعات ترک این مهاجم اظهار داشت: بدون تردید سرخیو مدت‌ها در «اتحاد» می‌ماند و زیر نظر پپ پیشرفت خواهد کرد.

هافبک سابق دورتموند ادامه داد: او فوق‌العاده و یکی از بهترین مهاجمین دنیاست. خیلی خوشحالم که هم با لواندوفسکی در تیم زردپوش آلمان و هم با آگوئرو هم‌بازی شدم.

وی به تمجید از این ۲ مهاجم برتر دنیا پرداخت و گفت:رابرت بلند قد است و قابلیت حفظ توپ بالایی دارد. از این طرف سرخیو یک «ماشین گل‌زنی» است. اگر آنها در موقعیت خوب قرار گیرند بالای ۹۵ درصد دروازه باز خواهد شد. / فارس