گلایه‌های حسینی برای معاون وزیر و سردرگمی خبرنگاران در فرودگاه/ سلفی هواداران با ملی‌پوشان

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران با دیدن معاون وزیر ورزش گلایه‌هایی را مطرح کرد.   به گزارش  مازنداسپرت ؛ تیم ملی فوتبال ساحلی ایران پس از کسب عنوان نائب‌قهرمانی کنفدراسیون‌های جهان عصر امروز به تهران بازگشت و این در حالی بود که نصرالله سجادی از وزارت ورزش و ساکت از فدراسیون فوتبال برای استقبال از ملی‌پوشان […]

خبرگزاری فارس: گلایه‌های حسینی برای معاون وزیر و سردرگمی خبرنگاران در فرودگاه/ سلفی هواداران با ملی‌پوشان

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران با دیدن معاون وزیر ورزش گلایه‌هایی را مطرح کرد.

 

به گزارش  مازنداسپرت ؛ تیم ملی فوتبال ساحلی ایران پس از کسب عنوان نائب‌قهرمانی کنفدراسیون‌های جهان عصر امروز به تهران بازگشت و این در حالی بود که نصرالله سجادی از وزارت ورزش و ساکت از فدراسیون فوتبال برای استقبال از ملی‌پوشان به فرودگاه امام خمینی (ره) آمده بودند.

* با رسیدن ملی‌پوشان به فرودگاه در همان ابتدای امر پیمان حسینی بهترین دروازه‌بان مسابقات با سجادی رو در رو شده و گلایه‌هایی را مطرح کرد.

* حسینی در ابتدا از سجادی خواست تا پاداش مناسبی برای این افتخارآفرینی در نظر گرفته شود که سجادی به وی گفت اجازه بدهید در فرصت مناسب در این خصوص صحبت کنیم که دوباره حسینی به سجادی گفت این رقابت‌ها مهمترین رقابت فوتبال ساحلی در جهان محسوب می‌شود و امیدوارم از این پس نگاه ویژه‌ای به این رشته صورت گرفته و مسئولان ارشد ورزش نسبت به گذشته حمایت بیشتری داشته باشند که دوباره سجادی در واکنش یادآور شد حضور من هم در اینجا مؤید همین نگاه است و من هم امروز به استقبال آمدم تا نشان دهیم از این رشته ورزشی نیز حمایت می‌شود. در ادامه حسینی گلایه‌های دیگری را مطرح کرد که سجادی از وی خواست تا در آینده ملی‌پوشان ساحلی به دفتر وی رفته و با او دیدار داشته باشند.

* در ابتدا و قبل از ورود ملی‌پوشان ساحلی به فرودگاه بر سر اینکه آنها در کدام ترمینال استقبال خواهد شد، اختلاف نظراتی بود که باعث شد تا چندین بار خبرنگاران از ترمینال A به ترمینال B منتقل شده و در نهایت مشخص شد که مراسم استقبال در ترمینال A برگزار خواهد شد.

* برخی از خانواده‌های ملی‌پوشان برای استقبال آنها به فرودگاه آمدند که با دیدن ملی‌پوشان به آنها دسته گلی داده و استقبال گرمی از آنها به عمل آوردند ضمن اینکه برخی از مسافران و استقبال کنندگان آنها به سمت ملی‌پوشان از جمله پیمان حسینی رفته و با آنها عکس سلفی گرفتند.

* ملی‌پوشان با لباس‌های برند جیووا که شنیده می‌شود با فدراسیون فوتبال ایران قطع همکاری کرده وارد فرودگاه شده و مورد استقبال قرار گرفتند. / فارس