الهامی: دوست داشتیم در آزادی به مصاف استقلال برویم

مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: با توجه به درگذشت منصور پورحیدری دوست داشتیم در ورزشگاه ازادی به مصاف استقلال برویم.   ساکت الهامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی مازنداسپرت ؛ در مورد میزبان شدن استقلال در جام حذفی مقابل صبا گفت: میهمانی و میزبانی برایمان مهم نیست، قبل از قرعه‌کشی دوست داشتیم استقلال میزبان شود. […]

خبرگزاری فارس: الهامی: دوست داشتیم در آزادی به مصاف استقلال برویم

مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: با توجه به درگذشت منصور پورحیدری دوست داشتیم در ورزشگاه ازادی به مصاف استقلال برویم.

 

ساکت الهامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی مازنداسپرت ؛ در مورد میزبان شدن استقلال در جام حذفی مقابل صبا گفت: میهمانی و میزبانی برایمان مهم نیست، قبل از قرعه‌کشی دوست داشتیم استقلال میزبان شود. هر دو تیم از خانواده استقلال هستند و صمد مرفاوی سرمربی صبا سال‌ها در استقلال بازی کرده است.

وی افزود: این بازی می‌تواند یادبود خوبی برای ابرمرد فوتبال ایران، منصور پورحیدری شود. واقعاً حیف شد پورحیدری را از دست دادیم.

مربی تیم فوتبال صبای قم در مورد اینکه باید در جام حذفی به مصاف استقلال بروند، عنوان کرد: این بازی فرق می‌کند. استقلال حریف خوب و قابل احترامی است و تیم ما هم شرایط خوبی دارد. تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

الهامی در مورد اینکه چرا دو نماینده به قرعه‌کشی فرستاده بودند و آیا نگرانی نداشتند، عنوان کرد: به خاطر کار سازمان لیگ امروز به اینجا آمدم، موضوعی را پیگیری می‌کردم و از ظهر در سازمان لیگ هستم. با توجه به اینکه دیدم قرعه‌کشی برگزار می‌شود گفتم  به اینجا بیام تا دوستان را ببینم. قبل از قرعه‌کشی هم دوست داشتیم بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شود. / فارس