توصیه‌های فریبا به هافبک جوان و تقدیم پیروزی‌ها به پدر استقلال/تمرین آبی‌ها در غیاب سه بازیکن

پیش از شروع تمرین امروز سرمربی تیم استقلال برای دقایقی با بهتاش فریبا گفت‌وگو کرد و سپس مدیر فنی آبی‌پوشان مجتبی حق‌دوست را نزد خود فراخواند و برای دقایقی با این هافبک جوان به صحبت پرداخت.   به گزارش خبرنگار ورزشی مازنداسپرت ؛تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه امروز و در حالیکه اعضای […]

خبرگزاری فارس: توصیه‌های فریبا به هافبک جوان و تقدیم پیروزی‌ها به پدر استقلال/تمرین آبی‌ها در غیاب سه بازیکن

پیش از شروع تمرین امروز سرمربی تیم استقلال برای دقایقی با بهتاش فریبا گفت‌وگو کرد و سپس مدیر فنی آبی‌پوشان مجتبی حق‌دوست را نزد خود فراخواند و برای دقایقی با این هافبک جوان به صحبت پرداخت.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی مازنداسپرت ؛تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه امروز و در حالیکه اعضای این تیم در مراسم خاکسپاری مرحوم پورحیدری شرکت کرده بودند در کمپ زنده‌یاد حجازی برنامه‌های خود را پیگیری کرد.

*خسرو حیدری، هرایر مگویان و رابسون جان واریو نفرات غایب تمرین امروز استقلال بودند. ضمن آنکه امید ابراهیمی و ووریا غفوری خود را برای سفر با تیم ملی ایران آماده می‌کنند.

*یعقوب کریمی که در تمرین روز گذشته غایب بود امروز خود را به مربیان معرفی کرد.

*پیش از شروع تمرین امروز سرمربی تیم استقلال برای دقایقی با بهتاش فریبا گفت‌وگو کرد و سپس مدیر فنی آبی‌پوشان مجتبی حق‌دوست را نزد خود فراخواند و برای دقایقی با این هافبک جوان به صحبت پرداخت. حق‌دوست بعد از تعویض در دیدار مقابل مس کرمان با سرعت به سمت نیمکت رفت که علیرضا منصوریان با تعجب هافبک جوان تیمش را نگاه کرد و بعد از گفت‌وگویی کوتاه وی روی نیمکت نشست.

*سرمربی تیم استقلال پیش از شروع تمرین برای دقایقی با مهدی رحمتی، امین حاج‌محمدی و میثم مجیدی تنیس فوتبال انجام داد.

*بازیکنان استقلال مثل روز گذشته با پیراهن مشکی در محل تمرین حاضر شدند و منصوریان آنها را جمع کرد و برای دقایقی با آنها به گفت‌وگو پرداخت.سرمربی استقلال ضمن تأسف چند باره از اتفاق رخ داده برای اسطوره باشگاه استقلال به بازیکنان گفت از حال مسئولیت‌مان چند برابر شده و هر چه داریم باید به پورحیدری تقدیم کنیم. مطمئن باشید نگاه‌ها به شما افزایش پیدا می‌کند و مسئولیت سنگین‌تری به روی دوش تک‌تک شماها گذاشته شده است. سپس بازیکنان استقلال با ذکر یک صلوات و خواندن فاتحه تمرین خود را آغاز کردند.

*حال و هوای تمرین امروز استقلال مثل روز گذشته سنگین بود و ناراحتی در چهره تک‌تک اعضای کادر فنی و بازیکنان و هواداران این تیم دیده می‌شد.

*تعداد اندکی از طرفداران استقلال با نصب یک بنر بزرگ از پورحیدری یاد و خاطره وی را گرامی داشتند.

*فرشید باقری پیش از شروع تمرین امروز برای دقایقی با استیو جونز مربی بدنساز آبی‌پوشان به صحبت پرداخت.

*امید نورافکن بعد از مدت‌ها غیبت در تمرینات استقلال و البته حضور در اردوی تیم ملی جوانان امروز خودش را به کادر فنی معرفی کرد. نورافکن ابتدا با لباس شخصی در تمرین حاضر شده بود اما بعد از گفت‌وگو با منصوریان به تمرینات اختصاصی و دویدن دور زمین پرداخت.

*مهدی رحمتی در حاشیه تمرین امروز آبی‌پوشان خیلی کوتاه با بهتاش فریبا صحبت کرد.

*در غیاب حمید بابازاده امروز اشکان نامداری دروازه‌بانان استقلال را تمرین داد و جالب اینجا بود که وی در بخشی از تمرین با توپ‌های تنیس دروازه‌بانان را در دقت برای مهار توپ مجاب می‌کرد.

*در بخش اول تمرین بازیکنان بعد از گرم کردن بدن‌ها زیر نظر جونز کار کششی و استقامتی کردند و در بخش بعد فوتبال درون تیمی در قالب دو تیم سبز و صورتی انجام شد. در ادامه برخی از بازیکنان مثل انصاری، برزای، پادوانی و افشین جداگانه زیر نظر جونز تمرین هوازی کردند.

*اعضای تیم استقلال در حاشیه تمرین امروز پیگیر نتیجه قرعه‌کشی جام حذفی بودند و از اینکه استقلال در بازی با صبا میزبان است رضایت داشتند.

به گزارش مازنداسپرت ؛تیم فوتبال استقلال در دیدار آینده خود در رقابت‌های لیگ برتر در تهران میزبان گسترش فولاد تبریز خواهد بود. / فارس