تجلیل از هیات های تکواندو برتر با حضور معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان //تکواندو مازندران در جمع برترین ها

سمینار سالانه روسای هیات تکواندوی سراسر کشور برگزار شد به گزارش مازنداسپرت ؛ سمینار سالانه روسای هیات تکواندوی سراسر کشور با حضور امینی مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، صبوریان مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی، اعضای هیات رییسه فدراسیون، روسای هیات‌های استانی و مسئولین کمیته‌های فدراسیون برگزار گرديد. تکواندو استان مازندران که توانسته […]

292سمینار سالانه روسای هیات تکواندوی سراسر کشور برگزار شد

به گزارش مازنداسپرت ؛ سمینار سالانه روسای هیات تکواندوی سراسر کشور با حضور امینی مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، صبوریان مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی، اعضای هیات رییسه فدراسیون، روسای هیات‌های استانی و مسئولین کمیته‌های فدراسیون برگزار گرديد.

تکواندو استان مازندران که توانسته در سالهای اخیر با فعالیت چشم گیر و مدیریت توانمند فیض اله نفجم در جایگاه بالاتری نسبت به سایر هیات ها قرار گیرد با کسب عنوان دومی کشور طی ۲ سال پیاپی در میان هیات های برتر قرار دارد.

به این منظور در این مراسم از  روسای هیات تکواندوی استان البرز، مازندران و (تهران اصفهان) که در ارزیابی عملکرد سال ۹۴ به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند تجلیل شد.

همچنین از پنج هیات تکواندوی خراسان‌رضوی، سیستان و بلوچستان، کرمان، یزد و لرستان که در سال ۹۴ با برنامه‌ریزی مدون و فعالیت مضاعف رشد چشمگیری داشته و جایگاه بهتری را در رده‌بندی میان هیات‌های استانی کسب کرد‌ه‌اند نیز تقدیر به عمل آمد.

این ارزیابی بر اساس شاخص‌های اعلامی از سوی وزارت ورزش و جوانان و توسط کمیته امور استان‌ها و مجامع فدراسیون تکواندو صورت گرفته است