تکذیب مربیگری امامعلی حبیبی برای کشتی گیران بهشهری !

در روزهای گذشته اخباری مبنی بر مربیگری امامعلی حبیبی اسطوره بی بدیل کشتی جهان در بهشهر توسط برخی رسانه ها منتشر شده است . به گزارش مازند اسپرت؛پرواضح است که این خبر ،کذب و نادرست بوده و هیات کشتی بهشهر شان یکی از پرافتخارترین کشتی گیران دنیا را بالاتر از مربیگری در یک شهر می […]

0202025در روزهای گذشته اخباری مبنی بر مربیگری امامعلی حبیبی اسطوره بی بدیل کشتی جهان در بهشهر توسط برخی رسانه ها منتشر شده است .

به گزارش مازند اسپرت؛پرواضح است که این خبر ،کذب و نادرست بوده و هیات کشتی بهشهر شان یکی از پرافتخارترین کشتی گیران دنیا را بالاتر از مربیگری در یک شهر می داند و بر لزوم حفظ حرمت و شان قهرمانان و اسطوره های کشتی کشور تاکید و اصرار می کند .

کشتی بهشهر همواره میکوشد ازمشاوره ها و راهنمایی های بزرگان کشتی کشور بهره برده و نقاط ضعف خود را با این رهنمودهای مستمر و مداوم برطرف کند .

امامعلی حبیبی و بسیاری از نامداران کشتی مازندران و ایران ارتباط مستمری با هیات کشتی بهشهر دارند و هر جا که لازم باشد ما را از مشاوره ها و رهنمودهای خود بی نصیب نمیگذارند. هیات کشتی بهشهر این خبر را تکذیب کرده و بار دیگر بر لزوم حفظ حرمت بزرگان تاریخ ساز و همیشه ماندگار کشتی تاکید می کند .