کسب مدال طلا مهم‌ترین هدفم از حضور در جام جهانی ووشو است/دریایی: تمام توانم را به کار می‌گیرم

پرافتخارترین بانوی ووشوی مازندران گفت: تنها هدفم از حضور در جام جهانی ووشو ساندا به میزبانی کشور چین کسب مدال طلا است و برای این مهم تمام توانم را به کار می‌گیرم. به گزارش مازنداسپرت؛صدیقه دریایی امروز در گفت‌وگویی در شهرستان آمل، اظهار کرد: علاقه زیادی به رشته ورزشی ووشو دارم و تمام توانم را […]

0225پرافتخارترین بانوی ووشوی مازندران گفت: تنها هدفم از حضور در جام جهانی ووشو ساندا به میزبانی کشور چین کسب مدال طلا است و برای این مهم تمام توانم را به کار می‌گیرم.

به گزارش مازنداسپرت؛صدیقه دریایی امروز در گفت‌وگویی در شهرستان آمل، اظهار کرد: علاقه زیادی به رشته ورزشی ووشو دارم و تمام توانم را برای کسب مدال طلا در رقابت‌های جهانی به کار می‎بندم.

وی افزود: رقابت‌های جام جهانی ساندا از امروز جمعه در کشور چین برگزار شد و شهر شین میزبان این رویداد مهم است.

عضو تیم ملی ووشو بانوان بزرگسال کشورمان تصریح کرد: رقابت در مسابقات جهانی سخت است و با توجه به تمرینات مستمر و منسجمی که داشتم با آمادگی کامل و روحیه مضاعف مقابل حریفان ظاهر می‎‌شوم.

این ورزشکار آملی، یادآور شد: رقابت‌های جام جهانی ساندا به مدت سه روز برگزار می‌شود و بسیار برای من مهم و ارزشمند است.

دریایی با اعلام اینکه دارندگان مدال مسابقات قهرمانی جهان اندونزی در این مسابقات حضور دارند، بیان کرد: تیم ملی جمهوری اسلامی ایران با هفت سانداکار در این رقابت‌ها شرکت دارد که چهار ورزشکار در بخش مردان و سه ورزشکار در بخش زنان به دیدار حریفان قدرتمند از کشورهای مختلف می‌روند.

وی با اشاره به اینکه معصومه قدیری مربی نام‌آشنای آملی رشته ووشو هدایت سانداکاران زن کشورمان را عهده‌دار است، متذکر شد: با حریفانی از کشور هنگ‌کنگ و ویتنام روبه‌رو می‌شوم هر چند در دور نخست رقابت‌ها در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم با قرعه استراحت روبرو شدم.