بیرین: اگر می‌خواستم بارسا بمانم، هیچوقت آن‌جا را ترک نمی‌کردم

هکتور بیرین، مدافع راست آرسنال شایعات بازگشت به نیوکمپ را به پایان رساند و گفت: اگر می‌خواستم آنجا بمانم، هیچوقت بارسا ترک نمی‌کردم.   به گزارش مازند اسپرت؛پس از باخت بارسلونا به سیتی در لیگ قهرمانان اروپا، تمام طرفداران به خرید یک مدافع راست خوب اتفاق نظر دارند. سرجیو روبرتو که پست اصلی اش هافبک […]

خبرگزاری فارس: بیرین: اگر می‌خواستم بارسا بمانم، هیچوقت آن‌جا را ترک نمی‌کردم

هکتور بیرین، مدافع راست آرسنال شایعات بازگشت به نیوکمپ را به پایان رساند و گفت: اگر می‌خواستم آنجا بمانم، هیچوقت بارسا ترک نمی‌کردم.

 

به گزارش مازند اسپرت؛پس از باخت بارسلونا به سیتی در لیگ قهرمانان اروپا، تمام طرفداران به خرید یک مدافع راست خوب اتفاق نظر دارند.

سرجیو روبرتو که پست اصلی اش هافبک است اکنون دفاع راست بارسا لقب گرفته که در بعضی دیدارها فوق‌العاده کار می‌کند اما در جدال سه‌شنبه شب مقابل پپ ضعیف‌ترین بازیکن زمین لقب گرفت.

با بی‌اعتمادی انریکه به الکیس ویدال خرید یک مدافع راست در اولویت سران باشگاه قرار گرفته است.

یکی از بهترین گزینه‌های مطرح شده، هکتور بیرین آرسنال است.

این جوان در آکادمی آبی‌اناری‌ها (لاماسیا) فوتبال بازی کردن را یاد گرفت و به آرسنال پیوست. اکنون پس از ۲ فصل زیر نظر ونگر به یکی از بهترین دفاع راست‌های جهان بدل شده است.

با توجه به پیشینه این ستاره ۲۲ ساله مطبوعات از بازگشت هکتور به نیوکمپ خبر دادند.

این مدافع اسپانیایی در مصاحبه با روزنامه انگلیسی تصریح کرد: اگر می‌خواستم آنجا بمانم، هیچوقت بارسا ترک نمی‌کردم.

وی ادامه داد: در لندن خوشحال هستم و می‌خواهم به آرسنال کمک کنم. هنوز ۳ سال از قراردادم باقی مانده و تمرکزم بر روی بازی‌ها است نه چیز دیگری.

بیرین در مورد تمدید قرارداد با توپچی‌ها گفت: عجله ای ندارم . در اینجا راحت و خوشحال هستم. دوست دارم مدت طولانی در این باشگاه بمانم./ فارس