اسکولز: یونایتد با بلیند و روخو ۲ بر صفر عقب است

اسطوره شیاطین‌سرخ پس از شکست مورینیو برابر فنرباغچه، زمان را راه‌حل تیم دانست و به انتقاد از دو مدافع وسط پرداخت.   به گزارش مازند اسپرت؛اسکولز، هافبک سابق منچستریونایتد که اکنون کارشناس شبکه «بی‌تی اسپورت» انگلیس است پس از شکست مورینیو مقابل فنرباغچه به تحلیل شرایط پرداخت. اسطوره شیاطین‌سرخ اظهار داشت: زمان راه‌حل تیم مربی […]

خبرگزاری فارس: اسکولز: یونایتد با بلیند و روخو ۲ بر صفر عقب است

اسطوره شیاطین‌سرخ پس از شکست مورینیو برابر فنرباغچه، زمان را راه‌حل تیم دانست و به انتقاد از دو مدافع وسط پرداخت.

 

به گزارش مازند اسپرت؛اسکولز، هافبک سابق منچستریونایتد که اکنون کارشناس شبکه «بی‌تی اسپورت» انگلیس است پس از شکست مورینیو مقابل فنرباغچه به تحلیل شرایط پرداخت.

اسطوره شیاطین‌سرخ اظهار داشت: زمان راه‌حل تیم مربی پرتغالی است. ما ۳ سال بسیار بد را تجربه کردیم و به نظرم ۱۸ ماه آینده نیز شرایط به همین منوال خواهد بود.

وی ادامه داد: تا ۲ سال آینده یونایتد قهرمان نخواهد شد ولی تلاش این مدت یک جایزه و موهبت است. در بازی با تیم ترکیه‌ای هیچ بازیکنی آماده نبود و کمتر مربی می‌تواند در این شرایط پیروز میدان شود.

یکی از بازیکنان کلاس ۹۲ تصریح کرد: فنرباغچه بسیار خوب و درست بازی کرد و در بسیاری از دقایق یونایتدی را آزار داد. منچستر نتوانست بازی را اداره کند.

شیاطین‌سرخ در دیدار مقابل چلسی ۳۰ ثانیه و در مقابل فنرباغچه ۶۵ ثانیه احتیاج داشتند که گل بخوردند.

این آمار نشان می‌دهد که تیم مورینیو که همیشه به دفاع خوب معروف بود چقدر ضعف روحی و توانایی دارد.

اسکولز در این زمینه اظهار داشت: منچستر دو مشکل جدی دارد. بلیند و روخو در زمین باشد مهاجمین باید ۳ گل به ثمر رسانند.

وی ادامه داد: آنها همیشه برای گل خوردن به زمین می‌آیند. احساس خطر برای خودشان نمی‌کنند و به همین دلیل هیچ احساس آرامشی به هم‌تیمی‌هایشان متتقل نخواهد شد. این یک نگرانی بزرگ است./ فارس