در آستانه بازی نساجی و نفت/ شاگردان علی دایی وارد قائم‌شهر شدند

شاگردان علی دایی در آستانه بازی با تیم فوتبال نساجی قائمشهر در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی وارد این شهر شدند. به گزارش مازنداسپرت، ظهر فردا تیم فوتبال نساجی قائم‌شهر اولین بازی خود در جام حذفی را برگزار خواهد کرد و شاگردان محمود فکری به مصاف شاگردان علی دایی می‌روند.  در مرحله یک شانزدهم […]

616540 124

شاگردان علی دایی در آستانه بازی با تیم فوتبال نساجی قائمشهر در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی وارد این شهر شدند.

به گزارش مازنداسپرت، ظهر فردا تیم فوتبال نساجی قائم‌شهر اولین بازی خود در جام حذفی را برگزار خواهد کرد و شاگردان محمود فکری به مصاف شاگردان علی دایی می‌روند.

 در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی این دو تیم در ورزشگاه شهید وطنی شهرستان قائم‌شهر در حالی به مصاف هم می‌روند که نساجی در رده ششم جدول لیگ دسته اول و تیم نفت تهران در رده سوم جدول لیگ‌برتر فوتبال قرار دارند.

بازیکنان تیم نساجی قائم‌شهر امروز در هوایی بارانی بر روی چمن مصنوعی ورزشگاه شهید‌وطنی تمرین کردند و تیم نفت تهران هم به همراه علی دایی، راهی قائم‌شهر شدند و در هتل مستقر شدند تا فردا رأس ساعت ۱۳ در ورزشگاه شهید‌وطنی به مصاف تیم قدیمی و محبوب نساجی روند.

به گزارش فارس، شنیده‌ها حاکی است که بازیکنان تیم نفت تهران پس از انجام بازی بر سر مزار مهرداد اولادی واقع در روستای قادیکلا بزرگ حاضر خواهند شد.