صعود ۵ پله‌ای ملی‌پوش دوچرخه‌سواری و قرار گرفتن در جایگاه هشتم دنیا

ملی پوش دوچرخه سواری کشورمان در ماده یک کیلومتر تایم تریل به رده ۸ جهان صعود کرد. به گزارش مازنداسپرت؛جدیدترین رنکینگ فدراسیون جهانی (ماه نوامبر) در بخش پیست منتشر شد که محمد دانشور ملی پوش ۲۳ ساله  کشورمان که توانست به ۵ پله صعود با ۹۳۰ امتیاز در رده هشتم ماده یک کیلو متر تایم […]

خبرگزاری فارس: صعود 5 پله‌ای ملی‌پوش دوچرخه‌سواری و قرار گرفتن در جایگاه هشتم دنیا

ملی پوش دوچرخه سواری کشورمان در ماده یک کیلومتر تایم تریل به رده ۸ جهان صعود کرد.

به گزارش مازنداسپرت؛جدیدترین رنکینگ فدراسیون جهانی (ماه نوامبر) در بخش پیست منتشر شد که محمد دانشور ملی پوش ۲۳ ساله  کشورمان که توانست به ۵ پله صعود با ۹۳۰ امتیاز در رده هشتم ماده یک کیلو متر تایم تریل قرار بگیرد.

در ۴ کیلومتر تعقیبی اسماعیل چایچی ۴ پله صعود داشت و جایگاه ۳۰ را از آن خود کرد و محمد رجبلو هم به تازگی وارد رنکینگ شد و در رده ۱۰۶ ایستاد.

در ماده اسکرچ بهنام خسرو شیری بدون تغییر در رده ۶۱ باقی مانده، شهاب جدیدالاسلامی رتبه ۱۳۱ را از آن خود کرده است و محمد رجبلو هم همانند ۴ کیلو متر به تازگی وارد رنکینگ شده و جایگاه ۱۴۹ را در اختیار دارد.

اسماعیل چایچی در دور امتیازی که رده ۵۳ را در اختیار داشت به ۶۰ سقوط کرده و رجبلو هم با رنکینگ ۱۲۷ وارد شده و در این بین حسن ناطقی در صعودی عجیب از رده ۵۰۹ به ۱۴۴ رسیده است.

در بخش مدیسون تیمی ایران از رده ۲۷ به ۲۸ سقوط کرده است و فرانسه رده نخست را در اختیار دارد.

در ماده کایرین علی عسکری رده ۴۸ را به خود اختصاص داده و محمد دانشور هم با ۷ پله صعود به رده ۵۴ رسیده است.

علی عسکری در ماده اسپرینت هم در میان ایرانی‌ها اول است و از رتبه ۴۸ به ۴۲ رسیده و حسنعلی ورپشتی هم از ۱۵۸ به رتبه ۹۸ صعود کرده است.

در ماده تیم اسپرینت ایران صعود سه پله ای داشته و جایگاه ۱۶ دنیا را از آن خود کرده است.

در اومنیوم محمد رجبلو جایگاه ۴۸ را به ۴۶ بهبود بخشیده و شهاب جدیدالاسلام نیز در نخستین رنکینگ خود رده ۱۱۶ را در اختیار دارد./ فارس