ادامه حضور نساجی در جام حذفی در اما و اگرهای فراوان/ زمزمه‌های واگذاری باشگاه به شخص دیگر

بازیکنان تیم فوتبال نساجی در آستانه بازی با تیم نفت تهران در یک جلسه تمرین حضور پیدا نکردند و ادامه حضور این تیم در جام حذفی در اما و اگرهای فراوان قرار گرفته است. به گزارش مازنداسپرت،تیم فوتبال نساجی یکی از قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین تیم‌های تاریخ ورزشی کشور بوده و است. این تیم فوتبال […]

13940423000855 PhotoAبازیکنان تیم فوتبال نساجی در آستانه بازی با تیم نفت تهران در یک جلسه تمرین حضور پیدا نکردند و ادامه حضور این تیم در جام حذفی در اما و اگرهای فراوان قرار گرفته است.

به گزارش مازنداسپرت،تیم فوتبال نساجی یکی از قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین تیم‌های تاریخ ورزشی کشور بوده و است.

این تیم فوتبال به واسطه قدمت ۶۰ ساله و داشتن هواداران مردمی و پرشور خود افتخارات زیادی را کسب کرد و روزگاری تیم‌های بزرگی همچون استقلال و پرسپولیس با شنیدن نام نساجی لرزه بر اندامشان می‌افتاد.

با گذشت زمان و تغییر مدیریت‌ها و سو تدبیرها، اداره این تیم محبوب و مردمی در برهه‌ای از زمان دچار مشکل شد و بازیکنان کلیدی و خوب این تیم آواز جدایی سر دادند و برای کسب موقعیت و درآمد بیشتر راهی تیم‌های بزرگ لیگ برتری شدند.

امروزه شاهد آن هستیم که قریب به اتفاق بازیکنان لیگ برتری دست‌کم چند ماه توپ زدن در باشگاه نساجی را در رزومه کاری و فوتبالی خود یدک می‌کشند.

با همه این تفاسیر حال این روزهای نساجی، تیم محبوب و مردمی شهر خوب نیست؛ تعویض مربی، مدیرعامل و مدیریت باشگاه هم هنوز جوابی نداده است و این تیم با اینکه از حمایت مردمی بهره‌مند است اما هنوز درجا می‌زند.

مشکلات مالی این باشگاه کهن با وجود کمک‌های مردمی و حمایت مسؤولان همچنان به قوت خود باقی است و شاید که نه حتما این مشکلات مالی انگیزه بازی را از بازیکنان و کادر فنی این تیم و یا هر تیم دیگری خواهد گرفت.

حتی رایزنی‌های مسؤولان استانی و شهرستانی و پیگیری های آنان هم جواب نداد و پرهام مالک این باشگاه به دلیل برآورده نشدن تعهدات مالی، از ادامه کار نساجی اظهار خستگی می‌کند.

حال در شرایطی که تنها دو روز به بازی دو تیم نساجی و نفت از سری مسابقات جام حذفی باقی مانده است حضور تیم در هاله‌ای از ابهام است و خبرهایی مبنی از واگذاری این تیم به شخص دیگری شنیده می‌شود و گویا جلسه‌ای برای همین منظور بدون حضور مسؤولان برگزار شد و خروجی آن واگذاری باشگاه به شخصی دیگر است.

به گزارش مازنداسپرت، بازیکنان تیم فوتبال نساجی در آستانه بازی با تیم نفت تهران پیرو اعتصاب خود در یک جلسه تمرین حضور پیدا نکرده‌اند.