سرمربی‌ جدید تیم ملی روسیه: دستم برای اصلاحات گسترده بسته است

لئونید اسلوتسکی در نشست خبری گفت: هم‌اکنون در جایی از زمان هستیم که دست‌مان برای ایجاد تغییرات گسترده، بسته‌ است و باید تنها به اصلاحات کوچک بسنده کنیم.   به گزارش مازنداسپرت، لئونید اسلوتسکی سرمربی فصل پیش زسکا مسکو، روز گذشته به طور رسمی هدایت تیم ملی فوتبال روسیه را به دست گرفت. او که […]

لئونید اسلوتسکی در نشست خبری گفت: هم‌اکنون در جایی از زمان هستیم که دست‌مان برای ایجاد تغییرات گسترده، بسته‌ است و باید تنها به اصلاحات کوچک بسنده کنیم.

 

به گزارش مازنداسپرت، لئونید اسلوتسکی سرمربی فصل پیش زسکا مسکو، روز گذشته به طور رسمی هدایت تیم ملی فوتبال روسیه را به دست گرفت. او که هم‌اکنون ۴۵ ساله است، پس از گذشت یک ماه از کنار گذاشته شدن فابیو کاپلو، با فدراسیون فوتبال روسیه برای سه سال قرارداد بست.

ساعتی پیش اسلوتسکی در یک گفت‌وگو شرکت کرد؛‌ او اشاره کرد که می‌خواهد بدون این‌که تغییراتی اساسی در تیم و کارکرد آن ایجاد کند، جواز حضور در جام ملت‌های فرانسه را کسب کند.

او افزود: هم‌اکنون در جایی از زمان هستیم که دست‌مان برای ایجاد تغییرات گسترده، بسته‌ است و باید تنها به اصلاحات کوچک بسنده کنیم. در حالی تیم را دریافت کرده‌ام که نمی‌توان کار چندانی کرد اما به تمام هموطنانم وعده می‌کنم تا جایی که می‌توانم در راستای تحقق اهداف ملی در زمینه ورزش بکوشم.

این دروازه‌بان سابق تیم ملی روسیه در ادامه تصریح کرد: از فرصتی که فدراسیون به من بخشید تشکر می‌کنم و امیدوارم با حمایت‌های هواداران بتوانم آن‌ها را راضی کنم.

 

منبع:فارس